جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7327 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ |
241 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

غلامرضا صیادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی دو روز گذشته ساکنان در ۳۲ روستا و ۱۴ شهر خراسان رضوی بر اثر سیلاب نیازمند خدمات امدادی بوده‌اند. وی بیان کرد: سیلاب در شهرستانهای فریمان،گناباد، جوین، تربت‌جام،تایباد، بجستان،درگز، فیروزه، کلات، نیشابور، خوشاب،خواف، قوچان و چناران خراسان رضوی و همچنین برخی از روستاهای […]

غلامرضا صیادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی دو روز گذشته ساکنان در ۳۲ روستا و ۱۴ شهر خراسان رضوی بر اثر سیلاب نیازمند خدمات امدادی بوده‌اند.
وی بیان کرد: سیلاب در شهرستانهای فریمان،گناباد، جوین، تربت‌جام،تایباد، بجستان،درگز، فیروزه، کلات، نیشابور، خوشاب،خواف، قوچان و چناران خراسان رضوی و همچنین برخی از روستاهای این استان نظیر دولت‌آباد، یحیی آباد، چنار، چهاربست ، قلعه نو، عشق آباد، مند، بهاباد، بیدخت، نوغاب،دشت عباس‌آباد ، محمدآباد، برغمد، ابراهیم آباد، بهمن جان علیا،کلاته زینال،جزگ، سلیمانی، قره گل و عطائیه گزارش شده است.
صیادی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر خراسان رضوی در این مدت علاوه بر رهاسازی  بیش از ۲۷ خودروی گرفتار به حادثه دیدگان نیز امدادرسانی کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد:در عملیات امدادرسانی به متاثران از حوادث جوی از ۴۳ واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد.
وی افزود: در این عملیاتها ۲۸ دستگاه خودروی کمک دار، ۴۸ دستگاه موتور پمپ و ۶ دستگاه کف‌کش بکارگیری شد. صیادی با اشاره به اینکه ۲۶ تیم عملیاتی شامل ۱۲۵  نفر پرسنل و نجاتگر  در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان مشارکت داشتند، افزود: در این مدت یک دستگاه چادر امدادی، بیش از ۴۳ بسته غذایی ۲۴ ساعته و ۳۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است .وی ادامه داد: باتوجه به وجود آبگرفتگی همزمان چند روستا و شهرک گناباد بلافاصله یک تیم پشتیبان از شهرستان بجستان با ۳ نجاتگر ، یک دستگاه خودروی امدادی و ۴ دستگاه موتورپمپ به مناطق  آسیب دیده این شهرستان اعزام شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!