جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7333 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ |
226 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهور به خانواده‌های معظم این شهیدان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسوولان از خانواده‌های معظم شهدا تاکید داشته‌اند و همه ما نیز این کار را وظیفه خود می‌دانیم و دیدار […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهور به خانواده‌های معظم این شهیدان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسوولان از خانواده‌های معظم شهدا تاکید داشته‌اند و همه ما نیز این کار را وظیفه خود می‌دانیم و دیدار با این عزیزان را توفیقی بزرگ برای خود به حساب می‌آوریم.

وی ادامه داد: پیشرفت، توسعه، امنیت و هرآنچه که امروز در کشورمان از آسایش وجود دارد بی‌شک به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های جانبازان و آزادگان به دست آمده است و همه مسئولان و مردم همواره خود را قدردان این عزیزان و خانواده‌هایشان می‌دانند.
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر به خانواده های معظم شهیدان «غلامشاه ذاکری قشمی» و «صالح ملاحی لافتی» یاد و خاطره این مسافران آسمان و بهشت را گرامی داشت.
در این دو دیدار محمدمحمدحسینی فرماندار قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، هیئت همراه معاون رئیس جمهوری و جمعی از مدیران شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.
شهرستان قشم با  ۱۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.  
در این شهرستان ۲۲ نفر از والدین شهدا، ۱۴ همسر شهید، ۳۹ فرزند شهید، ۱۶۲ خواهر و برادر شهید، ۱۱ آزاده، سه جانباز بالای ۷۰ درصد، ۹۵ جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۷ جانباز ۲۵ تا ۵۰ درصد حضور دارند که آمار کلی جانبازان ۱۴۵ نفر و آمار کل افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ۶۹۹ نفر است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!