جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73392 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۵ |
94 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در روزهای اخیر پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس به دلیل اظهارات فوق جنجالی برادرش به یکی از چهره‌های خبرساز تبدیل شده است. برادر پوگبا، یعنی ماتیاس او را به افشاگری تهدید کرد و سپس مدعی شد این بازیکن یک جادوگر را استخدام کرده تا امباپه را مصدوم کند و به همین خاطر احتمال اخراجش از […]

در روزهای اخیر پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس به دلیل اظهارات فوق جنجالی برادرش به یکی از چهره‌های خبرساز تبدیل شده است.

برادر پوگبا، یعنی ماتیاس او را به افشاگری تهدید کرد و سپس مدعی شد این بازیکن یک جادوگر را استخدام کرده تا امباپه را مصدوم کند و به همین خاطر احتمال اخراجش از تیم ملی فرانسه وجود دارد. از سویی خود پوگبا نیز به پلیس شکایت کرده و مدعی شده است که دو زورگیر مسلح به او حمله‌‍ور شده‌اند و ۱۳ میلیون یورو طلب کرده اند. پوگبا در نهایت مجبور شده مبلغی در حدود صد هزار یورو به باج گیرها بپردازد تا بتواند از مهلکه فرار کند. در حال حاضر پلیس در حال تحقیقات است و دوستان دوران کودکی پوگبا و برادرش مظنونین پرونده باج‌گیری هستند.

ماتیاس برادر پوگبا اخیراً ویدیوی جدیدی منتشر و اعلام کرده که اتهامی که برادرش به او در زمینه اخاذی زده صحت ندارد و پل سال‌هاست که به یک جادوگر پول می دهد تا جلوی مصدوم شدنش را بگیرد. ماتیاس در این ویدئو می گوید: «پل پوگبا می‌گوید که پولی که به دوستان دوران کودکی‌اش داده، اخاذی بوده است. اینگونه می‌خواهد افکار عمومی را توجیه کند اما اگر مدارک رسمی ثابت کنند که این پول به صورت قانونی و با اجازه خود او داده شده، چه می‌شود؟»

ماتیاس که در تیم بلفورت در لیگ دسته چهارم فرانسه توپ می‌زند، در ادامه گفت: «همه چیزهایی که پل در هفته‌های اخیر در واکنش به ویدیوهای من از طریق خودش و وکلایش گفته، برای این است که نام من را خراب کنند. اصرار زیادی داری که بگویی من که برادر بزرگ‌ترت هستم، صرفا یک آدم حسود و تشنه پول هستم و سعی داری قبل از این که صحبتی انجام بدهم، من را بی‌اعتبار کنی. به همین خاطر است که این همه صفحه جعلی به اسم من ساختی؟ نه، در این جا توهم توطئه پذیرفته نیست. پل مدت‌هاست که اصالتش را فراموش کرده است. او می‌خواهد که خانواده را نابود کند و من را بکشد یا به زندان بفرستد.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!