جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73477 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۴۴ |
95 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته پنج بازی انجام شد که در پایان آنها تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول موفق به کسب پیروزی شدند، اما تاتنهام به تقسیم امتیازات با حریف خود بسنده کرد. در ورزشگاه امارات لندن آرسنال صدرنشین پیروزی‌های متوالی خود را با تحمیل شکست ۲-۱ بر استون‌ویلا ادامه […]

در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته پنج بازی انجام شد که در پایان آنها تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول موفق به کسب پیروزی شدند، اما تاتنهام به تقسیم امتیازات با حریف خود بسنده کرد.

در ورزشگاه امارات لندن آرسنال صدرنشین پیروزی‌های متوالی خود را با تحمیل شکست ۲-۱ بر استون‌ویلا ادامه داد. ژسوس در دقیقه ۳۰ و مارتینلی در دقیقه ۷۷ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند و لوئیس در دقیقه ۷۴ تنها گل استون‌ویلا را وارد دروازه میزبان کرد. به این ترتیب پنجمین برد متوالی توپچی‌های لندن در این فصل رقم خورد تا آنها به‌عنوان تنها تیمی که تمام بازی‌های خود از ابتدای فصل را برده است با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول باقی بمانند.

سیتیزن‌ها با ۶ گل قدرتنمایی کردند/ لیورپول دراماتیک برد/ ادامه روزهای خوب آرسنال

منچسترسیتی نیز دقایقی بعد در خانه برابر ناتینگام فارست به میدان رفت و این تیم را با تحمیل شکست ۶-۰ تحقیر کرد. هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی که هفته گذشته نیز برای این تیم هت‌تریک کرده بود این کار را دوباره انجام داد و سه بار در دقایق ۱۲، ۲۳ و ۳۸ دروازه ناتینگهام فارست را باز کرد. کانسلو در دقیقه ۵۰ گل چهارم من‌سیتی را به ثمر رساند و در نهایت آلوارس در دقایق ۵۰ و ۸۷ گل‌های پایانی بازی را رقم زد. شاگردان پپ گواردیولا با این نتیجه ۱۳ امتیازی شدند تا در رده دوم و فاصله دو امتیازی آرسنال باقی بمانند.

سیتیزن‌ها با ۶ گل قدرتنمایی کردند/ لیورپول دراماتیک برد/ ادامه روزهای خوب آرسنال

در آخرین بازی هم لیورپول در حالی که تا دقایق تلف‌شده نیمه دوم به مهمان سرسخت خود نیوکاسل امتیاز داده بود، در نهایت این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. ایزاک در دقیقه ۳۸ گل نخست را برای نیوکاسل به ثمر رساند. فیرمینو در دقیقه ۶۱ کار را برای لیورپول به تساوی کشاند و در نهایت کاروالیو در دقیقه هشتم وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم گل برتری لیورپولی‌ها را زد تا دومین برد فصل‌شان رقم بخورد و با هشت امتیاز به رده پنجم جدول صعود کنند.

سیتیزن‌ها با ۶ گل قدرتنمایی کردند/ لیورپول دراماتیک برد/ ادامه روزهای خوب آرسنال

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!