پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73553 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ |
79 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سردار محمد حسین سپهر گفت:  همه گیری کرونا جهان را در عرصه‌های مختلف وارد بحران کرد که رکود اقتصادی از جمله این بحران ها بود، در کشور ما یک روز تعطیلی بازار معادل خسارت ۳۰ هزار میلیارد تومانی بود. او گفت: ما دوران پسا کرونا نداریم و این بیمار وجود دارد، همچنین تهدید‌هایی بیشتری وجود […]

سردار محمد حسین سپهر گفت:  همه گیری کرونا جهان را در عرصه‌های مختلف وارد بحران کرد که رکود اقتصادی از جمله این بحران ها بود، در کشور ما یک روز تعطیلی بازار معادل خسارت ۳۰ هزار میلیارد تومانی بود.

او گفت: ما دوران پسا کرونا نداریم و این بیمار وجود دارد، همچنین تهدید‌هایی بیشتری وجود دارد که باید آماده باشیم. با موافقت رئیس جمهور قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا قرار است به قرارگاه ملی مقابله با تهدیدات زیستی تبدیل شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونای کشور گفت: این همایش الزامات تولید سند امنیت روان و معنوی جامعه است لذا باید سند جامع برای ستاد ملی ایجاد شود که مبنای تصمیم گیری‌ها و اقدامات عملیاتی و راهبردی ستاد ملی مقابله با تهدیدات زیستی است. اگر این سند به درستی تدوین شود ما جزو کشور‌های موفق دنیا خواهیم بود.

سردار سپهر افزود: در پایش از ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی حدود ۴۹ درصد دارای اختلالات روانی بودند. در جامعه ما بیش از ۸۰ درصد افراد دچار اختلالات روانی شده اند. این مسئله خیلی مهم است، زیرا جامعه بسیار آسیب پذیر شده است.

او تاکید کرد در بحث امنیت روانی و اجتماعی جامعه ۲۰ مسئله مطرح است.در عصر رسانه، فناوری و فضای مجازی باید از این فرصت برای افزایش امنیت روانی استفاده شود.

وی گفت: در دولت الکترونیک سامانه ایران من وزارت کشور سومین محصول کاربردی است که بیش از دو میلیارد و دویست بار از این سامانه استعلام گرفته شده است که نشانه تحول در دولت الکترونیک است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!