شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7369 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ |
255 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، خانواده‌های کشته‌شدگان نظامی صهیونیست که در سخنرانی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند او را هو کرده و به وی فحاشی کردند. به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، بنت روز چهارشنبه در یکی قبرستان‌های محل دفن کشته‌شده‌های نظامی صهیونیست برای بازمانده‌های آن‌ها سخنرانی می‌کرد، با […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، خانواده‌های کشته‌شدگان نظامی صهیونیست که در سخنرانی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند او را هو کرده و به وی فحاشی کردند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، بنت روز چهارشنبه در یکی قبرستان‌های محل دفن کشته‌شده‌های نظامی صهیونیست برای بازمانده‌های آن‌ها سخنرانی می‌کرد، با هو کشیدن و فحاشی حاضرین مواجه شد.

افرادی که در این سخنرانی حاضر شده بودند علاوه بر هو کردن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه او از فحش‌هایی نظیر «خائن»، «مایه شرم هستی»، «خفه شو» و «گم شو» استفاده کرده و سخنرانی او را قطع کردند.

زمانی که معترضان به بنت توسط نیروهای امنیتی از این محل خارج شدند، مدیر سازمان برگزارکننده این مراسم، بابت فحاشی‌ها به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از او عذرخواهی کرد اما یکی از حاضران معترض فریاد زد: «نه ما متأسف نیستیم».

پیش از این نیز سفر ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و دیدار با رئیس جمهور آمریکا به دلیل اعتراض کارمندان یک شرکت هوایی در فرودگاه «بن گوریون» با تاخیر مواجه شده بود.

تابستان سال گذشته نیز هواداران یک گروه چپگرای مخالف نخست وزیر سابق این رژیم با تجمع مقابل منزل «اسحاق هرتزوگ » رئیس رژیم صهیونیستی، علیه وی شعار سر دادند. دلیل این تظاهرات انتخاب «نائور ایهایا» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم به عنوان سخنگوی رئیس رژیم صهیونیستی است.

.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!