جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7494 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۷ |
277 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، مهدی روشنفکر شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از بازنشسته فرهنگی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بازنشستگان فرهنگی از ذخایر عظیم ، سرمایه های گرانبها و ستارگان درخشان عرصه تعلیم و تربیت هستند. وی افزود: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافری که نسبت به رشد و بالندگی و تعالی دانش‌آموزان داشتند اگر […]

به گزارش ایرنا، مهدی روشنفکر شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از بازنشسته فرهنگی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بازنشستگان فرهنگی از ذخایر عظیم ، سرمایه های گرانبها و ستارگان درخشان عرصه تعلیم و تربیت هستند.
وی افزود: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافری که نسبت به رشد و بالندگی و تعالی دانش‌آموزان داشتند اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت و تجارب آنها نهایت استفاده را کرد.
روشنفکر هفته معلم را فرصتی مغتنم برای تجلیل از جایگاه علم ،شرافت و فرهنگ و ادب در جامعه دانست.
وی ادامه داد:معلمان در جامعه طلایه‌دار ایمان، علم، ولایتمداری و اخلاق بوده و باید قدر و منزلت این سرمایه ها حفظ شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز با بیان اینکه معلمی شغل نیست، بلکه عشق، هنر، ایثار و فداکاری است؛ افزود: روز معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از کسانی است که ارجمندترین گوهر هستی یعنی انسان را در پرتو تعلیم و تربیت الهی به اوج می رسانند.
حسنعلی عزت خواه با تشریح برنامه های مختلف به منظور پاسداشت هفته معلم، بیان کرد:این برنامه ها در راستای اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه و ارتقاء منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه ای منابع انسانی و همچنین شناسایی، معرفی و تقدیر از معلمان فعال، موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیتی کنونی امسال پرشورتر از سالهای گذشته برگزار می شود.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به بازنشستگان فرهنگی گفت: با وجود اینکه این قشر در ظاهر فعالیتی ندارند، اما آثار خیر و برکات آنان در جامعه برای همه آشکار است.
امرالله جهانبین بازنشسته فرهنگی نیز با ابراز خرسندی از دیدار مسئولان با فرهنگیان بازنشسته و پیگیری وضعیت جسمی،رفاهی و معیشتی آنان، گفت:تجلیل از معلم بازنشسته به معنای واقعی کلمه، تجلیل از جای فرهنگ و ادب جامعه است.
وی معلمان را منشا و بستر تغییرات جامعه دانست و افزود:،باید با بهره گرفتن از این افکار و اندیشه ها بستر و زمینه پیشرفت و تحول در جامعه را فراهم کرد ،چرا که معلمان با گسترش و ترویج فکر و اندیشه موجبات رفاه، آرامش و آسایش را برای افراد جامعه فراهم می کنند.
در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس از آقای سید امرالله جهانبین یکی از فرهنگیان بازنشسته بویراحمد تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!