شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7500 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۷ |
308 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، جواد نکونام چهارشنبه شب پس از تساوی مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: ما ۶ بازی پرفشار در هوای گرم و رطوبت بالا مقابل تیم‌های با کیفیت آسیا انجام دادیم. ما خیلی انرژی برای صعود گذاشتیم که این اتفاق افتاد. وی افزود: امروز می دانستیم هرچه از بازی بگذرد […]

به گزارش ایرنا، جواد نکونام چهارشنبه شب پس از تساوی مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: ما ۶ بازی پرفشار در هوای گرم و رطوبت بالا مقابل تیم‌های با کیفیت آسیا انجام دادیم. ما خیلی انرژی برای صعود گذاشتیم که این اتفاق افتاد.
وی افزود: امروز می دانستیم هرچه از بازی بگذرد شرایط سخت تر می شود. ما کولیبالی را در عربستان از دست دادیم همچنین دیروز در تمرین علیرضا کوشکی مصدوم شد و امروز در بازی محمد آبشک را از دست دادیم که نشان می دهد در بازی های آسیایی چه فشاری روی بازیکنان بود.
سرمربی فولاد گفت: تیم ما مقابل تیم خوب گل گهر که در این چند سال تیم خوب و بابرنامه‌ای بوده، خوب کار کرد و فکر می کنم بازی جاندار و سختی برای هر ۲ تیم بود.
وی با بیان اینکه می‌دانستیم بازی درگیرانه‌ای خواهد بود افزود: با توجه به نفرات زیادی که گل گهر دارد و بازیکنانی که در سه سال اخیر خریداری کرده پیش بینی این بازی سخت را داشتیم. گل گهر از نظر بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی واقعا قابل احترام است ولی یک موقعیت هم به آنها ندادیم. 
نکونام با اشاره به اینکه اجازه هیچ فرصتی را به حریف ندادیم گفت: گل گهر در هر بازی مخصوصا زمانی که عقب می‌افتد یا در زمین خودش بازی می‌کند، فشار زیادی روی حریف برای رسیدن به گل ایجاد می‌کند، ولی ما امشب هیچ شانسی به آنها ندادیم. در نیمه دوم توانستیم زودتر به گل برسیم، بعد از آن هم باید گل دوم را می‌زدیم و کار را تمام می‌کردیم که متأسفانه استفاده نکردیم. 
وی افزود: امشب هواداران بعد از ۲ سال سنگ تمام گذاشتند، جای آنها در جشن‌ها و قهرمانی‌ها کنار ما خالی بود. امیدوارم بازی‌های پلی‌اف رفت و برگشت باشد که بتوانیم در اینجا از حضور هواداران استفاده کنیم. نیرو و انرژی مضاعفی به ما دادند. 
سرمربی فولاد گفت: خستگی در بدن بازیکنان تا پنج بازی باقیمانده ادامه دارد و ما فقط باید ریکاوری کنیم و تیم را سرحال و شاداب برای بازی‌های بعدی نگه داریم تا بتوانیم بهترین رتبه را کسب کنیم.
وی افزود: خیلی‌ها هستند که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند اما نیستند، خیلی‌ها هم لیاقتش را ندارند ولی هستند در حالی که در فوتبال ملی نباید این اتفاق بیافتد.
نکونام گفت: من از سال ۱۳۷۸ در تیم ملی بودم، بچه بودیم و بازی می‌کردیم، زمانی همیشه هفت نفر از استقلال و هفت نفر از پرسپولیس به تیم ملی می‌رفتند و از تیم های سایپا، سپاهان و پاس یکی، ۲ نفر بیشتر نمی‌آمدند. 
وی افزود: من به خاطر تیم ملی کشورم، چون به من اعتبار و شخصیت داده، وظیفه‌ دارم اگر جایی هم اشتباه شود صحبت کنم. تیم ما به جام جهانی صعود کرده، بهترین تیم تاریخ فوتبال را داریم و به خود اسکوچیچ هم بعد از صعود تبریک گفتم.
سرمربی فولاد گفت: الان هم به آنها می‌گویم تیم ملی ما باید جای شایسته‌ها باشد. فولاد خوزستان سال گذشته قهرمان جام حذفی شده و بهترین عملکرد را داشته، آخر فصل پنج نفر را الکی به تیم ملی بردند و بعد کنار گذاشتند. امسال هم در آسیا خوب نتیجه گرفتیم، سوپر کاپ گرفتیم و الان هم چهارم جدول هستیم.
دیدار تیم های فولاد و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!