پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7576 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۵۷ |
275 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا سعید الهویی چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به باشگاه فولاد که به عنوان نماینده ایران در آسیا عملکرد خوبی داشت تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. وی با بیان اینکه امروز در استادیم شیک فولاد بازی خوبی انجام دادیم […]

به گزارش ایرنا سعید الهویی چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به باشگاه فولاد که به عنوان نماینده ایران در آسیا عملکرد خوبی داشت تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.
وی با بیان اینکه امروز در استادیم شیک فولاد بازی خوبی انجام دادیم که جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم افزود: در نیمه دوم روی اشتباه گل خوردیم اما در ادامه با تلاش بازیکنان مان توانستیم به گل برسیم.
مربی گل گهر گفت: به هواداران فولاد تبریک می گویم که پس از ۲ سال امروز با حضورشان در ورزشگاه از نزدیک نظاره گر بازی بودند و در طول ۹۰ دقیقه فقط تیم خودشان را تشویق کردند.
وی در خصوص نیامدن سرمربی گل گهر در نشست خبری افزود: آقای قلعه نویی حال مساعدی نداشت و بابت عدم حضورش از شما خبرنگاران عذرخواهی کرد.
الهویی در خصوص برنامه ریزی این باشگاه در ادامه مسابقات گفت: باشگاه گل گهر از لحاظ مدیریتی، باشگاه فولاد و سپاهان را الگوی خود قرار داده و به دنبال کارهای بزرگی در فوتبال ایران است اما باید بپذیریم که در فوتبال موفقیت صرفا با هزینه کردن به دست نمی آید و باید قدم به قدم جلو رفت.
وی افزود: ما در سال سوم حضورمان در لیگ برتر توانستیم به عنوان یک مدعی در جمع پنج تیم جدول باشیم که اتفاق بزرگی است و در سال های بعد قطعا به دنبال نتایج بهتر هستیم. 
مربی گل گهر گفت: همین که امروز توانستیم مقابل تیم بزرگ و با کیفیت فولاد عملکرد خوبی داشته باشیم یعنی راهمان را درست رفته ایم.
دیدار تیم های فولاد و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!