جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7624 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ |
82 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

همانطور که ایلان ماسک ادعا می‎کند، می خواهد  ربات‌های اسپم را در توییتر شکست دهد. یکی از راه‌ها گسترش احراز هویت است. به گزارش digitaltrends.com،  مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک در پاسخی که منتشر شد، به  احراز هویت اشاره کرد. احراز هویت مهم است، اما ناشناس بودن برای بسیاری از کاربران نیز مهم است که در […]

همانطور که ایلان ماسک ادعا می‎کند، می خواهد  ربات‌های اسپم را در توییتر شکست دهد. یکی از راه‌ها گسترش احراز هویت است.
به گزارش digitaltrends.com،  مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک در پاسخی که منتشر شد، به  احراز هویت اشاره کرد. احراز هویت مهم است، اما ناشناس بودن برای بسیاری از کاربران نیز مهم است که در این امر باید تعادل برقرار شود.
در ۳۰ آوریل، فرماندار سابق آرکانزاس، مایک هاکبی، در توییتی ابراز امیدواری کرد که ماسک از همه کاربران توییتر بخواهد “از نام واقعی خود استفاده کنند.” روز بعد، ماسک به توییت هاکبی با پاسخی که اهمیت احراز هویت و ناشناس بودن را تایید کرد و خاطرنشان کرد که “باید تعادل بین تمامی کاربران برقرار شود.”

این یک پاسخ کوتاه بود، اما اعلامیه مهم ماسک، درباره نوعی از احراز هویت، بارها به عنوان اولویت خود در مورد تغییرات مورد نظر خود صحبت کرده است.  تصویر واضح تری از آنچه که او می‌گوید “تأیید هویت همه انسان ها” است.
سؤال احراز هویت تنها یکی از سؤالاتی است که ماسک باید به آن پاسخ دهد. او همچنین باید مسائلی مانند تعدیل محتوا، دکمه ویرایش و نحوه درآمدزایی از پلتفرم را در نظر بگیرد. اما سوال اینجاست که  او چگونه قصد دارد بین احراز هویت و ناشناس بودن تعادل برقرار کند.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید