جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7690 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ |
100 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ خلیل رفعتی روز پنجشنبه در آستانه سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با خبرنگاران بدون اشاره به اعتبار اجرای این طرح ها افزود: ۶۰۰ پروژه از این شمار مربوط به احداث مسکن مددجویی است که با همکاری کمیته امداد استان بوشهر اجرا شده است. وی بیان کرد: همچنین قرار است ۴۰ […]

سرهنگ خلیل رفعتی روز پنجشنبه در آستانه سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با خبرنگاران بدون اشاره به اعتبار اجرای این طرح ها افزود: ۶۰۰ پروژه از این شمار مربوط به احداث مسکن مددجویی است که با همکاری کمیته امداد استان بوشهر اجرا شده است.
وی بیان کرد: همچنین قرار است ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویی نیز در سراسر کشور در سالجاری احداث شود که در زمان حاضر سهم استان بوشهر از این شمار یکصد واحد مسکونی است که احتمال افزایش شمار این واحدها وجود دارد.
رفعتی اضافه کرد: هر یک از این واحدهای مسکونی ۵۰ متر مربع مساحت دارد که قرار است این واحدهای مسکونی با همت کمیته امداد و قرارگاه خاتم احداث شود.
وی گفت: تکمیل مساجد و خانه‌های نیازمندان، احداث آب انبار، احداث غسالخانه، کمک به راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصاد مقاومتی و تهیه مخزن ذخیره آب از دیگر پروژه‌های اجرایی سال گذشته است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر  در ارتباط با برنامه‌های این مجموعه در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: این برنامه‌ها در دو بخش همکاری با مجموعه قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در اجرای  پروژه‌های کوچک و همکاری سازمان برنامه و بودجه استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و مانع‌زدایی تعریف شده‌است.
وی ادامه داد: احداث جاده بین مزارع هر یک به طول ۱.۵ کیلومتر، و احداث و بهره برداری از کارگاه عبابافی روستای بحیری دشتی از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی است که از سوی این سازمان اجرا شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر یادآورشد: این سازمان در همه فعالیت‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به عنوان مجموعه مکمل در کنار دستگاه بهره‌بردار است تا با هماهنگی کامل، انحراف و دوباره‌کاری به حداقل برسد و از ظرفیت مجموعه سپاه حداکثربهره وری صورت گیرد.
وی توزیع ۳۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به ارزش ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان با همت بنیاد علوی، بسیج و قراگاه خاتم را از جمله دیگر اقدامات مهم بسیج سازندگی در استان بوشهر عنوان کرد
به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از ۴۲ هزار گروه جهادی فعال در کشور یک هزار و ۲۶۰ گروه جهادی با رویکرد دانشجویی و علمی مانند بسیج دانشجویی، طلاب، فرهنگیان، جامعه پزشکی و دانش آموزی به خدمت رسانی عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در مناطق محروم می پردازند.
وی  با بیان اینکه این مجموعه تنها سازمان در بسیج است که با دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب تشکیل شده‌است و در سطح استان بوشهر منشا خدمات و برکات فراوان و محسوسی بوده است، گفت: رهبرانقلاب به طور پیوسته به حضور جوانان در بسیج سازندگی تاکید دارند.
سازمان بسیج سازندگی در سال ۷۹ با دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!