چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7696 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ |
100 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، در متن حکم حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مختار احمدی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی های جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب می نمایم. در ادامه متن این حکم همچنین […]

به گزارش ایرنا، در متن حکم حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مختار احمدی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی های جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب می نمایم.
در ادامه متن این حکم همچنین آمده است: امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.
«مختار احمدی» پیش از این معاون اشتغال و کار آفرینی و همچنین سرپرستی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برعهد داشت.
بیش از سه هزار و ۱۰۰ شرکت تعاونی با عضویت یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه در ۲۲ گرایش اقتصادی از جمله تولیدی، توزیعی، صتعتی و کشاورزی، مرزنشین، مسکن و مصرف و مرزنشین با پیش بینی ۵۰ هزار فرصت شغلی فعال است.
از جمله ادارات و سازمان های مهم زیر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش فنی حرفه ای، آموزش عالی علمی کاربردی – مهارت، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، صندوق کارآفرینی امید، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۴ شهرستان ۳۵ شهر و ۲ هزار ۵۹۵ روستا دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!