شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7698 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ |
94 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

علی قربانی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز با همت خیران مدرسه ساز عملیات ساخت ۲ مدرسه در شهرستان رامشیر آغاز شد. وی گفت: اگر همین روند مدرسه سازی در استان ادامه یابد سرانه آموزشی استان به زودی به میانگین کشوری خواهد رسید. سرانه آموزشی در خوزستان به ازای هر […]

علی قربانی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز با همت خیران مدرسه ساز عملیات ساخت ۲ مدرسه در شهرستان رامشیر آغاز شد.
وی گفت: اگر همین روند مدرسه سازی در استان ادامه یابد سرانه آموزشی استان به زودی به میانگین کشوری خواهد رسید.
سرانه آموزشی در خوزستان به ازای هر دانش آموز  ۴.۹ مترمربع و سرانه کشوری ۵.۲مترمربع است.
قربانی اظهار داشت: این ۲ مدرسه تا قبل از مهر ماه افتتاح می شوند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان افزود: یک‌مدرسه خیر ساز دیگر نیز از چند ماه قبل ساخت آن در این شهرستان آغاز شده و آماده افتتاح است.
وی افزود: پیگیر هستیم تا با تزریق اعتبار در سال ۱۴۰۱ تعدادی از مدارس این شهرستان را نوسازی و بازسازی کنیم، اعتباری نیز برای خرید تجهیزات مدارس  اختصاص داده شده که برای مدارس رامشیر و رامهرمز این تجهیزات تامین و توزیع خواهد شد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه مجمع خیران مدرسه ساز این استان در سال گذشته رتبه نخست کشور را کسب کرد ادامه داد: خیران مدرسه ساز خورستان در سال گذشته سه هزار میلیارد ریال برای مدرسه سازی هزینه کردند. 
وی گفت: امید است با مشارکت خیران خوزستانی این مقام را حفظ کنیم و دولت هم متقبل شده تا به همین میزان به استان اعتبار اختصاص دهد.
امروز در شهرستان رامشیر یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای میرشنان توسط خیر علیرضا رحیمی و  یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای حسینیه علیا رامشیر توسط خیر علی عساکره گلنگ زنی شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!