شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7702 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرج ،  «علیرضا عاقلی » بیان داشت: اکنون با برنامه ریزی مدیریت شهری کرج بهسازی و آسفالت معابر در سطح مناطق دهگانه شهر کرج با بهبود رضایتمندی شهروندان و کاهس مشکلات ترددی مردم با جدیت دنبال می شود. وی  اظهار داشت:  به تازگی تراش و روکش […]

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرج ،  «علیرضا عاقلی » بیان داشت: اکنون با برنامه ریزی مدیریت شهری کرج بهسازی و آسفالت معابر در سطح مناطق دهگانه شهر کرج با بهبود رضایتمندی شهروندان و کاهس مشکلات ترددی مردم با جدیت دنبال می شود.
وی  اظهار داشت:  به تازگی تراش و روکش آسفالت خیابان قلم به عنوان یکی از مطالبات دیرین  شهروندان  کرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع آغاز شده که پیش بینی شود با تامین ۲ هزارو۲۰۰ تن آسفالت  این مشکل مرتفع شود؛ همچنین تراش و روکش آسفالت مکانیزه بلوار ماهان غربی تا میدان جمهوری با تناژ مصرفی ۷۵۰ تن آسفالت اجرایی شده است.وی با اشاره به عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان سنبل کرج  و کوچه های فرعی این خیابان با تناژ مصرفی یک هزار و ۸۰۰ تن آسفالت، افزود: بهسازی  تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی، تعریض خط چهار حصار، بلوار شهدای حسین آباد راه آهن، کنارگذر مهرشهر، ادامه بلوار جمهوری اسلامی شمالی نیز آغاز شده است.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: اکنون نیز  احداث سرای محله آق تپه در سه طبقه و به مساحت تقریبی یک هزارو۵۰۰  مترمربع  شامل سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه،کلاس های آموزشی ، ساخت  سوله های چند منظوره مدیریت بحران، زمین های ورزشی، سرای محلات ، احداث زمین ورزشی پارک های دلاوران و بنفشه در سطح مناطق یک و ۲ کرج و احداث زمین ورزشی پارک های دلاوران و بنفشه در سطح مناطق یک و ۲  شهرداری کرج به اجرا درآمده است.
همچنین ایجاد فضاهای ورزشی در سطح پارک های کرج شامل  رشته های  فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز به صورت ضربتی  آغاز شده و این طرح ها با تخصیص اعتبار ویژه دنبال می شود.
کلانشهر کرج حدود ۲۰ میلیون متر مکعب معبر اصلی و فرعی دارد که بخش عمده این معابر نیازمند بهسازی آسفالت هستندو شهروندان از شهرداری تقاضای ساماندهی این معابر را دارند. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!