پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 78051 |
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ |
63 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته در فین استان هرمزگان با بزرگای ۵.۴ رخ داد و در استان کرمان نیز ۸ زمینلرزه با بزرگای بین ۲.۵ تا ۴.۱ ثبت شد. به گزارش ادراک خبر، در استان هرمزگان زلزله‌های ۳.۳، ۳.۲ و ۲.۸ در بندر خمیر، ۵.۴، ۳.۱ و ۲.۹ در فین، ۳.۶ و ۳.۲ در بندرمقام و ۳.۲ […]

بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته در فین استان هرمزگان با بزرگای ۵.۴ رخ داد و در استان کرمان نیز ۸ زمینلرزه با بزرگای بین ۲.۵ تا ۴.۱ ثبت شد.

به گزارش ادراک خبر، در استان هرمزگان زلزله‌های ۳.۳، ۳.۲ و ۲.۸ در بندر خمیر، ۵.۴، ۳.۱ و ۲.۹ در فین، ۳.۶ و ۳.۲ در بندرمقام و ۳.۲ در تخت به ثبت رسید.

استان کرمان نیز با زمینلرزه‌هایی به بزرگای ۳.۳ در کوهبنان، ۲.۹، ۴.۱ و ۲.۶ در سیرچ، ۲.۸ در گلباف، ۳.۹ در بم، ۳.۷ و ۲.۵ در راور لرزید. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۱۲ شهریور

در وحدتیه استان بوشهر زلزله ۲.۶ و در قطور استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۷ به ثبت رسید.

عشق آباد استان خراسان جنوبی با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳ کیلومتری عشق آباد، ۸۵ کیلومتری انابد و ۸۶ کیلومتری شهرآباد این استان بوده است. زلزله ۲.۸ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه بوده است.

حسینیه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۱۱ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۲۸ کیلومتری حسینیه، ۳۷ کیلومتری اندیمشک و ۴۰ کیلومتری سالند این استان گزارش شد.

یکشنبه ۱۳ شهریور

بندرخمیر استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۱ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۳ کیلومتری بندر خمیر، ۳۰ کیلومتری لافت و ۶۰ کیلومتری درگهان این استان بوده است. زلزله ۲.۸ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه بوده است.

کوهبنان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۸ کیلومتری کوهبنان و ۳۸ کیلومتری کیانشهر استان کرمان و ۵۰ کیلومتری بهاباد استان یزد به ثبت رسید.

در سیرچ استان کرمان زلزله ۲.۹ و کامیاران استان کردستان زلزله ۲.۹ رخ داد.

دوشنبه ۱۴ شهریور

سیرچ استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۶ کیلومتری سیرچ، ۱۵ کیلومتری اندوهجرد و ۲۸ کیلومتری شهداد بوده است. زلزله ۲.۶ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

قیر استان فارس زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۵ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۴ کیلومتری قیر، ۲۸ کیلومتری افزر و ۳۳ کیلومتری جهرم این استان گزارش شد. زلزله ۳.۱ در عمق ۵ کیلومتری از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

قطور استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگای ۳.۷ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۴۰ کیلومتری قطور و ۶۸ کیلومتری تازه شهر استان آذربایجان غربی و ۵۰ کیلومتری وان ترکیه گزارش شد.

فین استان هرمزگان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۵.۴ در عمق ۱۴ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۲ کیلومتری فین، ۳۵ کیلومتری قلعه قاضی و ۴۲ کیلومتری تخت این استان گزارش شد. زلزله ۲.۹ از دیگر رخدادهای این منطقه است.

رباط پشت بادام استان یزد زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۹۷ کیلومتری رباط پشت بادام استان یزد و ۹۸ کیلومتری نایبند و ۱۰۱ کیلومتری طبس استان خراسان جنوبی این استان به ثبت رسید.

سه‌شنبه ۱۵ شهریور

در خانه زنیان استان فارس زلزله ۲.۸، در قائن استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۵، در خلخال استان اردبیل زلزله ۲.۵، در گلباف استان کرمان زلزله ۲.۸ و در بشرویه استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۸ رخ داد.

چهارشنبه ۱۶ شهریور

بندر مقام استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۵ کیلومتری بندرمقام و ۲۷ کیلومتری پارسیان استان هرمزگان و ۲۷ کیلومتری لامرد استان فارس بوده است.

بم استان کرمان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۱۳ کیلومتری لرزید که کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲ کیلومتری بم، ۹ کیلومتری بروات و ۳۱ کیلومتری نظام ‌شهر استان کرمان گزارش شد.

زلزله ۳.۷ در عمق ۱۳ کیلومتری در راور استان کرمان زمینلرزه دیگر روز ۱۶ شهریور بوده است که در ۵۴ کیلومتری راور، ۸۹ کیلومتری هجدک و ۹۵ کیلومتری کیانشهر این استان رخ داد.

در خوی استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۸ رخ داد.

تخت استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین لرزید و کانون آن در ۲۴ کیلومتری تخت، ۳۵ کیلومتری قلعه قاضی و ۳۹ کیلومتری سرگز این استان بوده است.

پنج‌شنبه ۱۷ شهریور

در سیردان استان قزوین زلزله ۲.۷، در بروجرد استان لرستان زلزله ۲.۸، در راور استان کرمان زلزله ۲.۵، در طبس استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۸ و در سفیدسنگ استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵ رخ داد.

در بندر خمیر استان هرمزگان زلزله ۳.۴ در عمق ۱۱ کیلومتری به ثبت رسید.

فین استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد.

جمعه ۱۸ شهریور

در بندر مقام استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!