جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7817 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ |
91 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – ادموند اختر، مهاجم اسبق و پیشکسوت استقلال در گفت و گو با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی، درباره تساوی این تیم مقابل سپاهان، نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال و بازی آینده مقابل شهر خودرو مشهد […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

ادموند اختر، مهاجم اسبق و پیشکسوت استقلال در گفت و گو با به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی، درباره تساوی این تیم مقابل سپاهان، نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال و بازی آینده مقابل شهر خودرو مشهد در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد:

استقلال در اصفهان مساوی کرد. بازی چطور بود؟

بارها و بارها این موضوع را گفته‌ام که در این ۶ بازی آخر استقلال با ۶ تیمی بازی دارد که هر کدامشان از دو نظر کاندیدا هستند. یک تعداد کاندیدای کسب سهمیه و یک تعداد کاندیدای سقوط. بازی مقابل کاندیداها کار را برای استقلال بسیار بسیار سخت می‌کند. از طرفی یک موضوع مهم دیگر هم وجود دارد.

چه موضوعی؟

فشاری که در این ۵ بازی باقی مانده روی استقلال است روی پرسپولیس نیست.

چطور؟

پرسپولیس پنج سال متوالی است که قهرمان شده و اگر امسال قهرمان نشود حتی اگر دوم هم نشود، هوادارانش خیلی تیم را تحت فشار نمی گذارند. چون پنج سال است برایشان جام گرفته اما اگر استقلال امسال جام نگیرد دیگر باید برود و برنگردد. این موضوع مسئولیت فرهاد مجیدی را دو برابر بیشتر می کند. چون در جام حذفی هم روی خودخواهی یکی دو بازیکن جوانش که می خواستند جلوی تماشاگران خودی نشان بدهند شانس حضور در نیمه نهایی و فینال را از دست داد.

مجیدی از حذف منچستر سیتی درس بگیرد/ پرسپولیس دوم هم شود مهم نیست/ دشمن اصلی استقلال خودش است!

با نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال و کاهش دو امتیازی فاصله دو تیم، شرایط در ادامه به چه صورت خواهد بود؟

از اینجا به بعد وظیفه کادر فنی و مدیریت باشگاه سخت تر و سنگین تر می شود. آنها باید این استرس را کنترل کنند. چون پرسپولیس نزدیک شده و استرس روی استقلال بیشتر می شود.

بازی با شهر خودرو می تواند امیدهای استقلال را دوباره زنده کند؟

تیم شهر خودرو طی چهار، پنج بازی اخیر خیلی زیباتر از ابتدای فصل بازی می‌کند ولی شاید فقط نتیجه نمی‌گیرد. بنابراین می خواهم هشدار بدهم که این بازی به مراتب سخت‌تر از بازی با سپاهان است. چون استقلال نیاز مبرم به برد و کسب هر سه امتیاز را دارد. اگر استقلال تصور کند خیلی راحت می‌تواند شهرخودرو را شکست بدهد قطعاً به مشکل بر می‌خورد. در واقع باید این طور بگوییم؛ دشمن اصلی استقلال خودش است. اگر بخواهد اسیر غرور شود و دل خوش به فاصله ۴ امتیازی با تیم دوم باشد به مشکل بر می خورد. اتفاقی که برای منچسترسیتی افتاد.

مقابل رئال مادرید؟

بله! بازیکنان من سیتی در اواخر بازی انقدر سرمست از پیروزی مقابل رئال در استادیوم برنابئو بودند که دست به تعویض هایی زدند که مثلاً به بازیکنان شان برای فینال استراحت بدهند، ولی دیدیم چطور فوتبال در عرض یک دقیقه برگشت و آن روی خودش را به منچسترسیتی نشان داد. چهره بهت زده گواردیولا را کسی فراموش نخواهد کرد. فوتبال همین است. استقلال اگر بخواهد قهرمانی را بگیرد فقط خودش می‌تواند در این زمینه به خودش جام بدهد. در غیر این صورت رقبا بیکار نمی نشینند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!