پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7821 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ |
109 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوست، هنوز نتوانسته برای پرسپولیس گلزنی کند. تمیروف دوندگی و جنگندگی بسیار بالایی دارد ولی در امر گلزنی ناکام بوده است. با وجود اینکه این بازیکن گلی به […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوست، هنوز نتوانسته برای پرسپولیس گلزنی کند. تمیروف دوندگی و جنگندگی بسیار بالایی دارد ولی در امر گلزنی ناکام بوده است.

با وجود اینکه این بازیکن گلی به ثممر نرسانده، یحیی گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی او دارد و انتخاب اول گل محمدی برای خط حمله همین بازیکن است. تمیروف شخصیت جالبی هم دارد و خیلی زود هم عصبی می‌شود. او از باخت متنفر است و بعد از شکست یا از دست دادن یک موقعیت گلزنی ممکن است عکس العمل های عجیبی از خودش نشان دهد.

تمیروف در آبادان و بعد از شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت با مشت به در رختکن کوبید و باعث شد تا دستش آسیب ببیند. مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در یک صحنه در دیدار مقابل پیکان که با برتری دو گله سرخ پوشان همراه شد هم واکنش جالبی از خودش نشان داد.

این بازیکن بعد از اینکه روی ارسال رامین رضاییان، ضربه سرش را به بیرون زد و موفق به گلزنی نشد، با لگد و مشت به تیر دروازه زد تا به این شکل عصبانیت خود را از موقعیتی که به هدر داد، نشان دهد. با وجود انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از تمیروف، کادرفنی این تیم از مهاجم ازبکستانی رضایت دارند و به احتمال فراوان باز هم شاهد حضور فیکس این بازیکن در ترکیب پرسپولیس خواهیم بود.

تصویری از حرکت عجیب یک پرسپولیسی بعد از فرصت سوزی/ این بار مشت و لگد به تیر دروازه!

عکس: علیرضا زینلی

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!