پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7829 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ |
76 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – هنوز به‌درستی مشخص نیست که استارت جدایی رشید مظاهری از استقلال، چه زمانی زده شد. دروازه‌بانی که به دلیل عدم دریافت مطالباتش ترجیح داد آبی‌پوشان را در سفر به امارات و دیدار با الهلال همراهی نکند، با پادرمیانی برخی از اطرافیان باشگاه […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

هنوز به‌درستی مشخص نیست که استارت جدایی رشید مظاهری از استقلال، چه زمانی زده شد. دروازه‌بانی که به دلیل عدم دریافت مطالباتش ترجیح داد آبی‌پوشان را در سفر به امارات و دیدار با الهلال همراهی نکند، با پادرمیانی برخی از اطرافیان باشگاه به تمرینات بازگشت و حتی قراردادش را نیز تمدید کرد اما از همان ابتدای فصل یک‌بار دیگر مشکلات او با استقلال نمایان شد.

سنگربان باتجربه‌ای که پس از دیدار هفته دوم برابر ذوب‌آهن که از دقیقه ۱۰ به‌جای حسینی وارد زمین شد، صحبت‌هایی را مطرح کرد که به مذاق آبی‌ها خوش نیامد. مظاهری در میکسدزون استادیوم فولادشهر گفت: «آن‌قدر مشکل روحی و روانی دارم که اصلاً نمی‌توانم مصاحبه کنم». رشید پس از این صحبت‌ها دو بازی دیگر را نیز نیمکت‌نشین شد و سپس هرگز جایی در لیست اصلی استقلال نداشت و به یک سکونشین محض تبدیل شد تا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی از جمع شاگردان مجیدی جدا شد و به سپاهان پیوست.

پوشیدن پیراهن و دستکش‌هایی متمایل به رنگ قرمز، نخستین واکنش رشید به جدایی از استقلال بود. البته خود او اعتقاد دارد رنگ لباسش زرشکی است و ربطی به جریانات فوتبالی ندارد. اما این تنها واکنش جنجالی سنگربان سابق آبی‌ها پس از جدایی از این تیم نبود و استارت مشکلات او با استقلالی‌ها از بازی با نفت مسجدسلیمان زده شد جایی که او در اظهاراتی رو به دوربین باشگاه سپاهان، به دوران حضور در استقلال کنایه زد.

مظاهری اولین بازی با پیراهن سپاهان را این‌گونه توصیف کرد: «فوق‌العاده. اصلاً خیلی لذت دارد در تیمی بازی می‌کنید که فوتبال بازی می‎‌کند. پاس پاس … اینکه فوتبال زیبا بازی می‌کند واقعاً آدم لذت می‌برد. من هدفم این نیست که تیم دیگری را زیر سؤال ببرم ولی امروز من واقعاً پس از چند سال از فوتبالی که بازی کردم، لذت بردم. امیدوارم بتوانیم با همین روند ادامه بدهیم و کارهای بزرگی را انجام دهیم.»

طبیعتاً پس از این اظهارنظرها، استقلالی‌ها نیز در فضای مجازی واکنش‌های شدیدی به گفته‌های مظاهری نشان دادند. اینکه مظاهری اعلام کند پس از چند سال از فوتبال لذت برده، شامل دوران حضور او در استقلال نیز می‌شده و همین مسئله باعث بروز اختلافات میان او و هواداران تیم سابقش شد. هرچند که این مسئله در حال فراموشی بود اما بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را در اختیار او قرار داد تا یکبار دیگر با صحبت‌هایی که مطرح کرد، در کانون توجهات قرار بگیرد.

اعتراف بزرگ رشید مظاهری؛ ببخشید کلاس سپاهان را پایین آوردم!/ حالا یک مربی هم از من خوشش نیاید!

پس از پنجمین دیدار سپاهان در لیگ قهرمانان و پیروزی برابر پاختاکور، مظاهری بدون نام‌بردن از شخص خاصی، به تمجید از نویدکیا پرداخت. به اعتقاد بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال، مخاطب این گفته‌های رشید باز هم فرهاد مجیدی بوده بخصوص اینکه مظاهری صحبت‌هایش را با جملاتی کنایه‌آمیز به پایان رساند. او گفت: من یک جمله‌ درباره‌ آقای نویدکیا می‌گویم؛ اینکه یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش می‌خواهد و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد. آنکه باید متوجه شود، متوجه می‌شود!

اتفاقات چند ماه گذشته باعث شد تا دیدار استقلال و سپاهان به جدال میان مجیدی و مظاهری تبدیل شود. شاگردی که توسط استادش کنار گذاشته شده بود و او در هفته‌های گذشته بارها به‌صورت تلویحی به انتقاد از سرمربی استقلال پرداخته بود بدون آنکه این اظهارات از سوی فرهاد واکنشی را به دنبال داشته باشد. با وجود تمامی این مسائل، مظاهری در آغاز بازی به دیدار با نیمکت استقلال رفت و هنگام ورود به زمین، فرهاد مجیدی را لب خط دید و به سمت او رفت و با سرمربی سابقش نیز دست داد و هرچند خیلی کوتاه اما به خوش‌وبش پرداخت.

مظاهری در پایان بازی نیز به سمت هواداران استقلال رفت و از سوی آنها تشویق نیز شد. اتفاقی که در شروع بازی برعکس آن رخ‌داده بود و رشید از سوی آبی‌ها مورد استقبال قرار نگرفت و حتی شعارهایی نیز علیه او سر داده شد. بااین‌حال، او در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان دراین‌خصوص به اظهارنظر پرداخت و گفت از صحبت‌هایی که پیش‌ازاین به زبان آورده، پشیمان است.

گلر سپاهانی‌ها در انتهای بازی دیروز گفت: از زمانی که به سپاهان آمدم فضای مجازی را کاملاً کنار گذاشتم و حداقل روی گوشی خود ندارم و فشار مجازی را متوجه نمی‌شوم. رسانه‌ها را تا جایی که می‌توانم دنبال نمی‌کنم و روی کار خودم تمرکز می‌کنم. کسی با من صحبتی نکرد و فشار مجازی روی من وجود نداشت، اما در تنهایی فکر کردم و دیدم در شأن من و باشگاه سپاهان این حرف‌ها نبود و به‌طرف مقابل نیز کاری ندارم. ۱۲، ۱۳ سال است که فوتبال بازی می‌کنم و یک مربی نیز از من خوش نمی‌آید که نیاید. بالاخره فوتبال همین است و همین‌جا از هواداران سپاهان و استقلال به این خاطر عذرخواهی می‌کنم که کلاس باشگاه سپاهان را پایین آوردم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!