جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7855 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین،رضا افلاطونی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: نظر به اعلام نرخ گندم بخش صنف و صنعت توسط وزارت جهاد کشاورزی و تعیین نرخ آرد و تصویب آن در کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، با هرگونه افزایش قیمت نان و عدم عرضه […]

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین،رضا افلاطونی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: نظر به اعلام نرخ گندم بخش صنف و صنعت توسط وزارت جهاد کشاورزی و تعیین نرخ آرد و تصویب آن در کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، با هرگونه افزایش قیمت نان و عدم عرضه آن از سوی نانوایی ها، مراکز عرضه و واحدهای متخلف و  افراد سودجو برخورد می شود .
وی اضافه کرد: با مصوبه دولت افزایش قیمت آرد شامل نان های صنعتی است و نان‌های سنتی همچون سنگک،بربری، لواش که از آرد یارانه‌ای استفاده می کنند، هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت.
به گفته افلاطونی با هرگونه کم‌فروشی در شرکت های تولید آرد، نانوایی ها، افزایش قیمت خودسر و احتکار آرد یارانه‌ای و فروش آنها به صورت آزاد به سایر نانوایی ها و صنوف مرتبط برخورد خواهد شد.
به گفته وی در استان قزوین با همراهی  و همکاری دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های متوالی بر فرآیند تولید، عرضه و توزیع این کالاها نظارت دقیق انجام‌می شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: افزایش قیمت در اقلامی همچون ماکارونی نیز که پیش از اعلام قیمت جدید آرد صنعتی قیمت گذاری شده و در بازار موجود است نباید رشد قیمت داشته باشد.
افلاطونی همچنین گفت: اقلام موجود در مراکز و فروشگاههای عرضه  باید بر اساس قیمت‌ در بر روی کالا به فروش برسد و هرگونه تخطی از این موضوع از مصادیق گران‌فروشی است و با متخلفین برخورد قانونی می شود.
وی در خصوص احتکار برخی کالاهای اساسی همچون روغن هم گفت: عدم عرضه برخی کالاها همچون روغن قطعاً احتکار محسوب شده‌ و عدم عرضه این کالاها و سایر اقلام اساسی و مایحتاج عمومی توسط بازرسان این سازمان و دستگاه ههای متولی و نظارتی با جدیت مورد رصد قرار دارد.
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف در عرضه کالاهای اساسی را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!