چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7865 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
92 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد ابراهیمی روز پنجشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌زدایی در استان گیلان، در مرحله سوم نیز، ۵۰۰ واحد جدید آماده تحویل خواهد بود و دراختیار مددجوایان قرار می‌گیرد. وی افزود: در سال گذشته نیز، ۵۰۰ […]

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد ابراهیمی روز پنجشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌زدایی در استان گیلان، در مرحله سوم نیز، ۵۰۰ واحد جدید آماده تحویل خواهد بود و دراختیار مددجوایان قرار می‌گیرد.
وی افزود: در سال گذشته نیز، ۵۰۰ مدرسه توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس مرمت و بازسازی شد که این روند در گیلان ادامه‌دار است و با تلاش‌های صورت گرفته، یکهزار و ۳۴۸ صندوق قرض الحسنه مردمی در سطح استان گیلان تشکیل و در سال گذشته در مجموع از طریق این صندوق‌ها، ۸۲۲ شغل ایجاد شد.
 رئیس بسیج سازندگی گیلان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی یکی از سازمان‌های مهم در کشور است که در حوزه محرومیت زدایی در طی ۲۱ سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده و این روند همچنان ادامه‌ دارد.
ایراهیمی با اشاره به آغاز رزمایش سراسری بسیج سازندگی در سراسر کشور گفت: این رزمایش از روز ۱۷ اردیبهشت‌ ماه و با رمز یا فاطمه الزهرا(س) در سرتاسر نقاط کشور توسط گروه‌های جهادگر در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نقش سپاه در حوزه محرومیت زدایی را بسیار مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: در استان گیلان هشت هزار و ۹۶۰ جهادگر در قالب ۱۸ گروه جهادی فعالیت دارند که طی سالیان گذشته و با حضور در نقاط روستایی و کم‌ برخودار و در حوزه‌های بهداشتی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه سلامت و محرمیت زدایی فعالیت می‌کنند.
ابراهیمی با تاکید بر لزوم توجه به دانش بنیان کردن اقتصاد در حوزه بسیج و سپاه خاطرنشان کرد: دانش بنیان کردن اقتصاد در حوزه بسیج و سپاه اولویت بسیج سازندگی است که باید به آن توجه شود لذا در این خصوص، بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت پایگاه‌های بسیج در توزیع بسته‌های معیشتی استفاده شود، اشاره و اضافه کرد: با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان قرارگاه محله در استان گیلان تشکیل شد که در این قرارگاه، ۲ هزار و ۷۰۰ پایگاه بسیج در سرتاسر گیلان، هر هفته با شناسایی نیازمندان بسته‌های معیشتی را در هر محله توزیع می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با قدردانی از زحمات خیرین و مردم در توزیع بسته‌های معیشتی در گیلان در طول ایام کرونا گفت: طی ۲ سال گذشته ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلانی توزیع و در چند روز آینده هم هشت هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به نقش ارائه خدمات رفاهی مناسب بین مردم مناطق روستایی و کم‌ برخودار تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تاکنون ۲۵ کیلومتر آب‌رسانی به مناطق روستایی انجام داده و مقرر شد در طی سه سال آینده به ۷۵۰ روستا گیلان نیز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری قرارگاه سازندگی خانم انبیاء آبرسانی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!