جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7867 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ |
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

« سردار فتح اللهی»  روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این مسابقه  از سه اثر استاد مطهری به عنوان حکمت ها و اندرزها، نظام حقوق زن در اسلام و ۲۰ گفتار به اجرا درآمده است. وی با اشاره به اینکه هر شب به ۱۰ نفر برگزیده تا پایان هفته معلم جوایزی اهدای خواهد […]

« سردار فتح اللهی»  روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این مسابقه  از سه اثر استاد مطهری به عنوان حکمت ها و اندرزها، نظام حقوق زن در اسلام و ۲۰ گفتار به اجرا درآمده است.
وی با اشاره به اینکه هر شب به ۱۰ نفر برگزیده تا پایان هفته معلم جوایزی اهدای خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر روز فایل PDF کتابها در کانال شاد حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی ارسال می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: استاد مطهری عالمی فرهیخته و علمی در طول عمر با برکت خود در مسیر علم‌آموزی ثابت قدم بود و این عالم بزرگ برای جلوگیری از گسترش افکار منحرف  در جامعه، اقدام به نوشتن کتاب های متعدد کرد.
وی  با بیان اینکه این عالم فرزانه در بسیاری از علوم صاحبنظر بود، عنوان کرد: معلمان باید ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار بوده و آثار ایشان را همواره به نسل جدید معرفی کنند.
فتح اللهی گفت: نقش استاد مطهری در روزآمد کردن اندیشه‌های اسلامی بویژه تبیین نظری نظام جمهوری اسلامی در میان نسل جوان و اقشار تحصیل‌ کرده و دانشگاهیان بی‌بدیل است.
وی تاکید کرد : در شرایط فعلی مهمترین وظیفه جامعه علمی و دانشگاهی کشور شناسایی نیازهای جدید جامعه ،  تحقیقات دانش بنیان و پرهیز از کارهای تکراری است.
استان البرز ۲۶ هزار و ۲۰۰ معلم شاغل دارد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته بزرگداشت مقام معلم در کشور نامگذاری شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!