جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7885 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ |
75 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان درباره تاریخ برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۰ گفت: برای برگزاری جشنواره در انتظار مشخص شدن تاریخ توسط نهاد ریاست جمهوری هستیم. به گزارش ادراک خبر، اردوان ارژنگ درباره تاریخ برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۰ گفت: برای برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری در انتظار نهاد ریاست جمهوری […]

معاون امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان درباره تاریخ برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۰ گفت: برای برگزاری جشنواره در انتظار مشخص شدن تاریخ توسط نهاد ریاست جمهوری هستیم.

به گزارش ادراک خبر، اردوان ارژنگ درباره تاریخ برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری سال ۱۴۰۰ گفت: برای برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری در انتظار نهاد ریاست جمهوری هستیم تا یک تاریخ را مشخص کنند.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: فعالیت‌های مربوط به جشنواره نمونه کشوری از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شده و در انتظار مشخص شدن تاریخ برگزاری توسط نهاد ریاست جمهوری هستیم.

پیش از این دکتر ارژنگ عنوان کرده بود: برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه‌های سراسری در سال ۱۴۰۰ پس از طی دو مرحله داوری در سطح دانشگاهی و کشوری انتخاب و معرفی شده‌اند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، در این دوره، ۱۸ نفر (۹ نفر خانم، ۹ نفر آقا) در مقاطع مختلف حائز بالاترین امتیازها و واجد شرایط عمومی مندرج در آئین‌نامه بودند که به عنوان دانشجویان نمونه کشوری (۱۴۰۰) دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم انتخاب شدند که طی مراسمی در نهاد ریاست جمهوری از آنان تقدیر شد.

در این دوره انتخاب و تجلیل از دانشجوی نمونه بین‌الملل (غیرایرانی) در برنامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری (۱۴۰۰) با رعایت آئین نامه و شیوه نامه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری اجرا شد، تعدادی از دانشجویان که در جشنواره مذکور تقدیر خواهند شد، از دانشجویان بین‌الملل خواهند بود.

گفتنی است در سال‌های گذشته دانشجویان غیرایرانی که در دانشگاه‌های داخل کشور تحصیل می‌کردند، نمی‌توانستند در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری شرکت کنند، اما در این دوره برای اولین بار به این دانشجویان اجازه داده شد تا در حوزه خود در این رقابت شرکت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!