جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7915 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ |
88 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز پنجشنبه تأکید کرد که این جنبش قادر است جنایات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را متوقف کند. شبکه خبری المنار به نقل از الزهار گزارش داد، تصویر در مسجدالاقصی روشن است؛ به گونه‌ای که سرویسهای امنیتی […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز پنجشنبه تأکید کرد که این جنبش قادر است جنایات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را متوقف کند.

شبکه خبری المنار به نقل از الزهار گزارش داد، تصویر در مسجدالاقصی روشن است؛ به گونه‌ای که سرویسهای امنیتی رژیم صهیونیستی، کنترل وضعیت را در دست دارند و نمی‌خواهند دست به تنش بزنند.

وی با بیان اینکه علت این مسئله این است که صهیونیستها هنوز تجریه عملیات شمشیر قدس را در اذهان خود دارند، تصریح کرد، این رژیم هرگز قصد ندارد کاری کند که تجربه شمشیر قدس تکرار شود؛ زیرا نتایج این عملیات برای آنان، نابود کننده بود.

این مقام حماس با تأکید بر اینکه کرانه باختری و اراضی ۱۹۴۸ امروز ملتهب است، خاطر نشان کرد، این مسئله برای رژیم صهیونیستی خطرناک است؛ زیرا این رژیم قصد دارد مردم فلسطین را مهار کند.

وی با بیان اینکه صهیونیستها در تلاش هستند موجودیت خود را ثابت کنند، در عین حال گفت که این اقدامات، بی‌فایده است و هیچ حقی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

الزهار با اشاره به تلاش برخی از صهیونیستهای افراطی برای مذهبی جلوه دادن رژیم صهیونیستی، این مسئله را نیز تلاش مذبحانه عنوان کرد.

در همین ارتباط، «الی شارویت» فرمانده پیشین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به قدرت گروههای مقاومت فلسطین به ویژه جنبش حماس اذعان کرده و گفت که از زمان جنگ شمشیر قدس، بار دیگر قدرت حماس به صورت بسیار زیادی، افزایش یافته است(جزئیات بیشتر).


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!