شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7990 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ |
89 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – رامین رضاییان یکی از خریدهای پرسپولیس در نیم فصل دوم بوده و توانسته در همین چند بازی، هواداران این تیم را به خودش و آنچه پیش روی تیم قرار گرفته امیدوار کند. مدافع راست قرمزها یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس مقابل پیکان […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

رامین رضاییان یکی از خریدهای پرسپولیس در نیم فصل دوم بوده و توانسته در همین چند بازی، هواداران این تیم را به خودش و آنچه پیش روی تیم قرار گرفته امیدوار کند.

مدافع راست قرمزها یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس مقابل پیکان بود و سانتر استثنایی او پرسپولیس را به گل دوم رساند.

رامین رضاییان که انگیزه‌های زیادی برای بازگشت دوباره به تیم ملی و کمک به پرسپولیس برای دستیابی دوباره به عنوان قهرمانی دارد، در جدال با پیکان چند ارسال دقیق، چند پاس خوب و یک پاس منجربه گل داد تا یکی از بهترین بازی‌هایش را از زمان بازگشت به جمع قرمزها به نمایش بگذارد. رامین روی گل اول پرسپولیس تاثیرگذار بود و گل دوم تیمش را هم خودش ساخت.

ارسال رامین رضاییان در دقیقه ۴۹ بازی مقابل پیکان با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و در حالی که ناصری دروازه‌بان پیکان از واکنش ناکام مانده بود، توپ درون دروازه قرار گرفت. این اتفاق برای رضاییان و نعمتی قبلا و در بازی برگشت  مقابل استقلال هم تکرار شده بود و در آن بازی هم پرسپولیس با  سانتر رامین و ضربه سر نعمتی  موفق به گلزنی شد.رضاییان حالا در بازگشت به پرسپولیس و در نهمین بازی خود موفق شد سومین پاس گلش را به ثبت برساند و نقش پررنگی در اولین برد پرسپولیس در سال جدید داشته باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!