سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8014 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ |
294 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – خبرگزاری دولتی ایرنا مدعی شد: ۲ عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که اخیرا به صراحت اعلام کردند حاضر به شرکت در جلسات نیستند یک خواسته مشخص دارند و آن انتصاب یک چهره جنجالی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال است. این خواسته بارها با […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

خبرگزاری دولتی ایرنا مدعی شد: ۲ عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که اخیرا به صراحت اعلام کردند حاضر به شرکت در جلسات نیستند یک خواسته مشخص دارند و آن انتصاب یک چهره جنجالی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال است.

این خواسته بارها با مخالفت صریح سایر اعضا در جلسات مواجه شده و جالب اینجاست که این دو عضو حاضر به ارائه درخواست خودشان به صورت مکتوب نیستند اما به دلیل مخالفت هیات رییسه با برکناری کامرانی‌فر و انتخاب این فرد ، اعلام کرده‌اند دیگر در جلسات شرکت نمی‌کنند.

گفته می‌شود بسیاری از جنجال‌های روزهای اخیر از جمله پرداختن به موضوع استعفا، محرومیت و یا برکناری کامرانی‌فر، از رسمیت افتادن جلسات هیات رییسه و حتی تعلیق فدراسیون نیز از سوی همین جریان طراحی شده تا برای ورود این چهره  فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهند.

اتفاقات عجیب در خیابان سئول/ دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون به دنبال یک دبیرکل جنجالی؟!

سایت ورزش ۳؛ اما پس از بازنشر این خبر نوشت: چهره مدنظر این دو عضو (براتی و سراجی)  کسی جز علی خطیر (معاون سابق باشگاه استقلال) نیست!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!