پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8032 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ |
116 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، حمزه امیرعشایری روز پنجشنبه در جلسه تمهیدات برگزاری مانور زلزله در اشنویه افزود: ارتقای سطح آمادگی در مقابل بحران ها، حفظ آمادگی سازمان‌های امداد و نجات در زمان بحران، آشنایی با وظایف و ارزیابی تیم‌ها هدف اصلی مانور است  وی گفت: این مانور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در روستاهای «علی […]

به گزارش ایرنا، حمزه امیرعشایری روز پنجشنبه در جلسه تمهیدات برگزاری مانور زلزله در اشنویه افزود: ارتقای سطح آمادگی در مقابل بحران ها، حفظ آمادگی سازمان‌های امداد و نجات در زمان بحران، آشنایی با وظایف و ارزیابی تیم‌ها هدف اصلی مانور است
 وی گفت: این مانور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در روستاهای «علی آباد، خانلر و شاهوانه» برگزار خواهد شد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان بر هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط جهت هرچه باشکوه تر برگزاری این مانور تاکید کرد.
وی بیان کرد: تقویت سامانه بهداشت و درمان اضطراری، افزایش سطح آمادگی مورد تاکید است، مصدوم و فوتی فرضی، حمایت روانی از کودکان اسیب دیده، مانور درمان و فعالیت دارویی و تامین داروهای کمیاب نیز در مانور ۲ روزه تدارک دیده شده است.
فرماندار اشنویه نیز گفت: کنترل ترافیک و تامین امنیت مناطق پیش بینی شده و ارایه خدمات و اماده باش ادارات مورد تاکید است.
سید علی ترابی افزود: در روز اول مانور ویزیت رایگان، داروی رایگان بررسی ناهنجاری های حرکتی و ِغربالگری اهالی روستاها پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در روز دوم مانور پزشک متخصص و فوق تخصص (ریه، کلیه واعصاب کودکان) و استقرار دندانپزشک تدارک دیده شده و خدمات رسانی انجام خواهد گرفت.
ترابی با بیان اینکه اجرای مانور لازم و ضروری است، گفت: سناریوی در نظر گرفته شده قوی و در صفر ساعت برگزار خواهد شد و آمادگی ادارات برای مقابله با سوانح را می‌سنجد.
اشنویه در جنوب آذربابجان غربی واقع است

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!