پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8036 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ |
89 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، سرهنگ شکر عبدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از ۲ سال وقفه در اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور به علت شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، امسال در نخستین مرحله ۱۰۰ نفر از خادمان شهدای استان اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام شدند. وی با بیان اینکه برنامه […]

به گزارش ایرنا، سرهنگ شکر عبدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از ۲ سال وقفه در اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور به علت شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، امسال در نخستین مرحله ۱۰۰ نفر از خادمان شهدای استان اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای اعزام گسترده آحاد مردم به مناطق عملیاتی انجام شده است، اظهار کرد: امسال از استان اردبیل در مجموع ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و سایر مردم به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.
سرهنگ عبدی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه، علاوه بر تزریق حداقل ۲ دز واکسن کرونا ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی افراد در اعزام کاروان های راهیان نور ضروری است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اردوی راهیان نور را حرکت عظیم فرهنگی و فرمان مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: همه باید برای برگزاری باشکوه این اردو تلاش و مشارکت کنند.
عبدی با تاکید بر حفظ حرمت، شأن و منزلت این سفر معنوی ادامه داد: اردوی راهیان نور باید باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تاکید مقام معظم رهبری شود.
وی با بیان اینکه راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است، گفت: اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه ای ارزشمند برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده ساز کشور است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!