جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8040 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ |
95 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

 به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم زنگنه در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران افزود:  از این تعداد هفت هزار و ۹۰۲ شرکت کننده با کسب ۷۰ درصد نمرات به مرحله نیمه نهایی  این رقابتها راه یافتند. وی گفت: از میان شرکت‌کنندگان مرحله نیمه نهایی نیز ۹۷۴ برگزیده […]

 به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم زنگنه در آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران افزود:  از این تعداد هفت هزار و ۹۰۲ شرکت کننده با کسب ۷۰ درصد نمرات به مرحله نیمه نهایی  این رقابتها راه یافتند.

وی گفت: از میان شرکت‌کنندگان مرحله نیمه نهایی نیز ۹۷۴ برگزیده به مرحله نهایی رسیدند که داوران و اساتید ممتاز کشوری و بین‌المللی در مشهد امروز ۶۰ برگزیده را در رشته‌های حفظ، ترتیل، مفاهیم و اذان را برگزیدند.

حجت‌الاسلام زنگنه خاطر نشان کرد: حضور فرمانده کل سپاه در آیین اختتامیه نشان‌دهنده اهتمام ویژه ایشان به مقوله قرآن است، به همین منظور تقاضا داریم سال آینده تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابتها افزایش یابند.

وی با تاکید بر توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس توامان با قرآن و اهل بیت(ع) گفت: چند سال است که ما مسابقات قرآن را در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع)  برگزار کردیم تا موجب انس قرآن‌آموزان با فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت (ع) گردد.

یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران روز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مشهد آغاز شد و آیین اختتامیه این مسابقات اکنون با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!