پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8130 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ |
94 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت یادبود شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مصلای امام خمینی(ره) نکا اظهار کرد: شهدای ما با ولایتمداری و شناخت درست انقلاب و ارزش های اسلام و انقلاب در این مسیر گام نهادند و موجب قدرت انقلاب ما شدند. رییس […]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت یادبود شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مصلای امام خمینی(ره) نکا اظهار کرد: شهدای ما با ولایتمداری و شناخت درست انقلاب و ارزش های اسلام و انقلاب در این مسیر گام نهادند و موجب قدرت انقلاب ما شدند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: رزمندگان و شهدای ما در طول ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ما با ایستادن در برابر تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان، اسلام را به جهانیان شناساندند و روحیه شهادت طلبی فرزندان ما مانع نفوذ ذشمنان شد.
وی خاطر نشان کرد: شهدای ما بزرگترین وظیفه خود را حراست از انقلاب اسلامی ایران در برابر همه تهدیدات دانستند و در ادامه راه رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم جانانه در برابر توطئه های دشمنان در خارج از مرزها ایستادند تا دشمن فکر تجاوز به خاک ایران اسلامی را در ذهن هم نداشته باشد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت کشور ما به واسطه خون شهدایی است که از جان خود گذشتند و فرهنگ شهید و شهادت، تهدیدات دشمن را نقش برآب کرد.
حجت الاسلام ادیانی افزود: اسلام ناب در دل رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم و حریمی بود که استوار و با صلابت در برابر دشمنان ایستادند و انقلابمان را به جهان صادر کردند.
این مراسم همچنین با اجرای گروه سرود پسران و مداحی کربلایی مهدی رنجبران همراه بود و مردم شهید پرور، خانواده شهدا و مسئولان نکایی برای فرزندان این مرز و بوم و شهدای مدافع حرم عزاداری کردند.
شهرستان نکا ۶ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده و شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، حسین مشتاقی، ابراهیم عشریه، محمدتقی سالخورده، سعید کمالی و محمد معافی از شهدای مدافع حرم شهرستان نکا هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!