جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8142 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹ |
265 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

«مهدی محمدی» پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۴ نفر شامل ۱۱ بیمار مثبت بستری و سه بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۱۰ نفر بیشتر است. وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید […]

«مهدی محمدی» پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۴ نفر شامل ۱۱ بیمار مثبت بستری و سه بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۱۰ نفر بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۶ نفر است.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۲۲ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.
نقشه کرونایی کرمانشاه نارنجی و زرد شده است
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲ شهرستان استان نارنجی و ۱۲ شهرستان دیگر از روز جمعه ۲ اردیبهشت در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.
محمدی افزود: براساس رنگ‌ بندی جدید شهرستان‌های کنگاور و صحنه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، پاوه، روانسر و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وی گفت: براساس رنگ بندی قبلی (۲۶ فروردین) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کنگاور و پاوه در وضعیت قرمز و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!