پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8216 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۴ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهنام ویسی پور در بیان جزئیات این حادثه، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور “بابامیدان به یاسوج” ماموران پلیس راه استان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی مأموران مشخص […]

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهنام ویسی پور در بیان جزئیات این حادثه، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور “بابامیدان به یاسوج” ماموران پلیس راه استان جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون باری در محور “بابامیدان به یاسوج” محدوده تنگ کناره با ۸ دستگاه خودروی سواری که در جلوی آن درحال عبور بودند برخورد کرده و در مقابل پلیس راه ازجاده خارج و واژگون شده است.
 ویسی پور تصریح کرد: در این سانحه رانندگی ۶ نفر مصدوم که مصدومان سریعاً توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل و حال عمومی آن ها مساعد اعلام شده است.
 رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد علت این سانحه رانندگی را نقص فنی ترمز خودروی کامیون و عدم کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.
جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در ساعت ۲۰ و ۲۹ دقیقه امشب ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری گزارش تصادفی زنجیره ای به مرکز پیام یاسوج  اعلام شد.
وی ادامه داد: بلافاصله ۲ پایگاه شماره ۳و۴ شهری و پایگاه دشتروم به محل حادثه واقع در پلیس راه یاسوج شیراز اعزام شدند.
وحدت نژاد با بیان اینکه در این تصادف ۵ خودروی پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، سمند، پراید و کامیون خاور با هم برخورد کردند، گفت: ۹ مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی لازم توسط پایگاه های اعزامی به بیمارستان شهید جلیل اعزام شدند.
حال عمومی ۲ نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!