جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8263 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۲ |
251 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

ابوذر صناعی نیا پنجشنبه شب در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در کهگیلویه و  بویراحمد برگزار می شود تعداد چهارهزار و ۵۰۰بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان توزیع خواهد شد. وی عنوان کرد: این بسته های غذایی […]

ابوذر صناعی نیا پنجشنبه شب در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در کهگیلویه و  بویراحمد برگزار می شود تعداد چهارهزار و ۵۰۰بسته غذایی بین خانواده های نیازمند استان توزیع خواهد شد.
وی عنوان کرد: این بسته های غذایی با همکاری گروه های جهادی، مساجد فعال و دیگر تشکل های مردمی در اقصی نقاط محروم و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد از جمله حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تاکید  کرد : این رزمایش هشتمین مرحله از سلسله رزمایش های بنیاد احسان است که تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار بسته غذایی، پروتئینی، بهداشتی و سایر کالاهای ضروری در سطح استان توزیع کرده است. 
وی مهمترین اهداف ستاد اجرایی امام (ره) را محرومیت زدایی قشر آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و افزود:بخش عمده ای از کمک های این بنیاد شامل بسته های معیشتی برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر و سویا در قالب طرح رزمایش همدلی و احسان بین نیازمندان توزیع شد.
صناعی نیا اظهار داشت: بسته های لوازم آموزشی شامل نوشت افزار،  کیف، دفتر و مداد رنگی در قالب رزمایش مشق احسان بین دانش آموزان نیازمند بخش دیگری از این کمک های اهدایی بوده است.
وی تاکید کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده و این بسته ها با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهرها و مناطق محروم این استان توزیع شد.
صناعی  نیا   ابراز داشت: در این مدت رزمایش های  همدلی و احسان ، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش احسان و دلگرمی  به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان اجرا شد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!