شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8267 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۲ |
117 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

“محمد ناظری” روز جمعه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: اکنون یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۸۲کد پستی ۱۰ رقمی در بانک اطلاعاتی اداره پست استان موجود است که این داده ها به صورت دوره ای به روز رسانی می‌شوند. وی افزود: تخصیص کد پستی به اماکن مسکونی، تجاری و اداری بر عهده […]

“محمد ناظری” روز جمعه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: اکنون یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۸۲کد پستی ۱۰ رقمی در بانک اطلاعاتی اداره پست استان موجود است که این داده ها به صورت دوره ای به روز رسانی می‌شوند.
وی افزود: تخصیص کد پستی به اماکن مسکونی، تجاری و اداری بر عهده اداره پست و فرآیند ساخت پلاک و نصب آنها بر عهده شهرداران و دهیاران می باشد.
وی در رابطه با اجرای پروژه “جی نف”  یا اطلاعات مکان مرجع  نیز گفت: در اجرای این پروژه تاکنون جانمایی ۲۳۰ هزار و ۷۵۰ نقطه برای ژئوکد کردن و اجرای پروژه جی نف را انجام داده ایم و اداره پست آمادگی دارد، در صورت همکاری دستگاه‌ها پروژه جی نف را در سراسر استان اجرایی کند.
مدیرکل پست استان لرستان تصریح کرد: در حوزه شهرداری ها بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار رکورد در این بانک اطلاعاتی ذخیره و به روز شده است تا مطالبه جدی شهروندان در ساخت و نصب کد پستی توسط شهرداری و دهیاری ها عملیاتی شود.
ناظری یادآور شد: جی نف به عنوان یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مطرح است که از کارکردهای آن می‌توان به ارائه خدمات مطلوب دستگاه‌های خدمات‌رسان در مکان، حذف آسیب‌های اجتماعی که در حوزه دستگاه ها می تواند وجود داشته باشد و رفع موازی کاری ها اشاره کرد،
به گفته وی  اجرای این پروژه الزاماتی مانند تهیه نقشه، نامگذاری معابر و محله ها و غیره را دارد و نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها و شهرداری ها می باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!