شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8277 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۳ |
113 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هرمزگان جزو استان های پیشتاز در واکسیناسیون کرونا است، افزود: از مجموع واکسیناسیون انجام شده ، ۶۴۵ هزار و ۶۳۱ دز مربوط به مرحله سوم است و هم اکنون نیز آمادگی برای تزریق دز چهارم برای گروه های هدف وجود دارد. […]

دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هرمزگان جزو استان های پیشتاز در واکسیناسیون کرونا است، افزود: از مجموع واکسیناسیون انجام شده ، ۶۴۵ هزار و ۶۳۱ دز مربوط به مرحله سوم است و هم اکنون نیز آمادگی برای تزریق دز چهارم برای گروه های هدف وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته ها و ماه های اخیر شاهد کاهش شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در کشور و هرمزگان هستیم که بخش اعظم این کاهش در نتیجه انجام واکسیناسیون بیشتر افراد جامعه است.
دکتر نوروزیان بیان داشت: در حال حاضر ۲۱۸ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند که از این شمار ۴۲ نفر در بیمارستان بستری بوده که ۹ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی کرونا در استان گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته برای یازدهمین روز در اردیبهشت ماه مورد فوتی جدید ناشی از کرونا ثبت نشد و آمار فوتی ها در همان رقم ۲ هزار و ۶۱۶ نفر باقی مانده است.
وی یادآور شد: اگرچه که شاخص ها همگی نشان از روند نزولی کرونا دارد، اما این به معنای پایان این بیماری نیست، زیرا که ما هنوز نگران ورود سوش های جدید بیماری از کشورهای شرق آسیا هستیم و از همین رو باید انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکلهای بهداشتی بسیار جدی گرفته شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!