پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8317 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

بر اساس گزارش‌ها ممکن است ایلان ماسک فقط مالکیت توئیتر را بر عهده نداشته باشد و به صورت موقت به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی عمل کند. مدیر عامل فعلی توئیتر تنها چند ماه این مسئولیت را بر عهده داشته است. طبق گزارش CNBC، انتظار می‌رود که ایلان ماسک پس از پایان خرید شرکت توئیتر […]

بر اساس گزارش‌ها ممکن است ایلان ماسک فقط مالکیت توئیتر را بر عهده نداشته باشد و به صورت موقت به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی عمل کند. مدیر عامل فعلی توئیتر تنها چند ماه این مسئولیت را بر عهده داشته است.
طبق گزارش CNBC، انتظار می‌رود که ایلان ماسک پس از پایان خرید شرکت توئیتر در اواخر سال جاری میلادی، به‌طور موقت نقش مدیرعاملی این شرکت را به عهده بگیرد.
این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ماسک برنامه‌هایش را به سرمایه‌گذاران احتمالی شرح داده است. از طرفی چشم انداز ادامه همکاری پاراگ آگراوال، مدیرعامل فعلی توئیتر که تنها پنج ماه این سمت را عهده دار بوده است، در ابهام قرار دارد.
با توجه به تعهدات ماسک به تسلا و اسپیس ایکس که علاوه بر مالکیت، مدیریت آن‌ها را نیز بر عهده دارد، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه او باید نقش اصلی را در توئیتر واگذار کند از سوی ناظران بزرگ فناوری وجود دارد. احتمال وقوع این اتفاق وجود دارد، اما حداثل نه در چند ماه آینده. گفتنی است  هفته گذشته رویترزگزارش داد که ماسک از قبل یک مدیر عامل جدید را انتخاب کرده است.

شخصی که این گزارش را منتشر چند ماه قبل اعلام کرده بود که جک دورسی از سمت مدیرعاملی توئیتر کناره‌گیری می‌کند. این اتفاق افتاد و اکنون او به یک منبع معتبر تبدیل شده است. البته با وجود ماسک همیشه این امکان وجود دارد که برنامه‌ها در لحظه آخر تغییر کند. ماه گذشته قرار بود ایلان ماسک به هیئت مدیره توئیتر بپیوندد، اما اکنون او کل شرکت را در اختیار گرفته است.
توئیتر هفته گذشته با پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری ماسک موافقت کرد و به تازگی هم او ۷ میلیارد دلار بودجه جدید خود را فاش کرد.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید