جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8341 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ |
127 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حسین گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد ویژگی های مطالبه گری گفت: اگر مطالبه گری ازسرِ دلسوزی و دردمندی باشد همیشه سازنده است ولی زمانی که به سمت مچ گیری برود و نیتی خیرخواهانه پشت آن نباشد دیگر نمی شود از […]

حسین گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد ویژگی های مطالبه گری گفت: اگر مطالبه گری ازسرِ دلسوزی و دردمندی باشد همیشه سازنده است ولی زمانی که به سمت مچ گیری برود و نیتی خیرخواهانه پشت آن نباشد دیگر نمی شود از آن به عنوان مطالبه گری یادکرد.

وی افزود: کسانی که احساس مسئولیت می کنند با در نظر گرفتن شروطی باید مسائل مدنظرشان را بیان کنند، به عنوان مثال در مورد مسائلی که نسبت به آنها اطلاعی نداریم اظهارنظر نکنیم یا در موضوعاتی که آگاهی کمی نسبت به آنها داریم قضاوتی انجام ندهیم، اگر کسانی که در مورد مسائل کشور احساس مسئولیت می کنند در حیطه آگاهی و اطلاعاتشان انتقادی را مطرح کنند و طرف مقابل را هم دارای بینش بدانند، این انتقاد علاوه بر سازنده بودن اخلاقی است.

گودرزی تشریح کرد: در شرایطی که رسانه ها گسترش زیادی پیدا کرده اند اگر حرف ناروایی به کسی بزنیم، جبرانش ناممکن است. احساس مسئولیت داشتن نسبت به عملکرد مسئولین و زمامداران براساس نگاه دینی ثواب بیشتری دارد ولی باید در مطرح کردن آنها چارچوب هایی را در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بدون آگاهی تهمتی به افراد بزنیم قطعا از این حدود خارج شده ایم، نباید قضاوت نهایی را انجام دهیم از طرفی باید فرصت پاسخگویی برای طرف مقابل لحاظ شود.

گودرزی تاکید کرد: باید از حرکت جامعه به سمت خودسانسوری که اتفاقی نامبارک است جلوگیری کرد.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!