شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8371 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ |
136 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان دریاره این حوادث گفت: وقوع تصادف و برخورد چهار خودرو پژو، لیفان، تندر۹۰ و پراید در فومن به سمت جاده صومعه سرا پنج مصدوم بر جا گذاشت. دکتر پیمان اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت این حادثه تیم های اورژانس […]

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان دریاره این حوادث گفت: وقوع تصادف و برخورد چهار خودرو پژو، لیفان، تندر۹۰ و پراید در فومن به سمت جاده صومعه سرا پنج مصدوم بر جا گذاشت.
دکتر پیمان اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت این حادثه تیم های اورژانس منطقه به محل حادثه اعزام شدند و پس از امدادرسانی  مصدومان را برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسن مجتبی شهرستان فومن منتقل کردند.
 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان در ادامه با اشاره به برخورد ٢ خودرو پژو در اظهار داشت: در این حادثه که صبح امروز جمعه در بزرگراه سیاهکل به سنگر، اتفاق افتاد، تیم های اورژانس منطقه به محل حادثه اعزام شدند. 
وی با بیان اینکه هفت مصدوم این حادثه توسط اورژانس پیش بیمارستانی، مورد امدادرسانی قرار گرفتند افزود: مصدمان برای ادامه درمان به بیمارستان های غدیر سیاهکل و پورسینای رشت منتقل شدند.
دکتر اسدی با اشاره به بارندگی در جاده های استان گیلان از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه برانند و برای پیشگیری از حادثه ترافیکی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
شماره ۱۱۵ اورژانس شبانه روز برای خدمات رسانی آماده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!