سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8387 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ |
82 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام حشمت رستمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بهبود شرایط ناشی از کرونا تعداد شرکت کنندگان در این برنامه ها چشمگیر از سال گذشته بوده است. وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال پویش خانه های نورانی در این استان راه اندازی شد، اظهار داشت: عموم […]

حجت الاسلام حشمت رستمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بهبود شرایط ناشی از کرونا تعداد شرکت کنندگان در این برنامه ها چشمگیر از سال گذشته بوده است.
وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال پویش خانه های نورانی در این استان راه اندازی شد، اظهار داشت: عموم مردم در قالب این پویش با برگزاری جلسات قرآنی خانگی و ارسال تصاویر آن به دارالقرآن در قرعه کشی شرکت و هر شب به یک خانواده هدیه نقدی پنج میلیون ریالی اهدا شد.
وی همچنین از راه اندازی پویش هر هیات مذهبی، یک محفل قرآنی در ماه ضیافت الهی امسال خبر داد و افزود: در قالب این پویش نیز محافل قرآنی به همت هیات های مذهبی در طول ماه مبارک رمضان برگزار شده است.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، یکی دیگر از برنامه های این مرکز در ماه رمضان امسال برگزاری نشست های جزء خوانی بصورت روزانه بود که برنامه اصلی و محوری هر روز راس ساعت ۱۷:۱۵ در مصلای شهر ایلام برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی سیمای ایلام پخش شد.
رستمی برگزاری جلسات تفسیر قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه های اجرا شده این اداره در طول ماه رمضان امسال عنوان کرد.
جشن روزه اولی ها برای ۱۰ هزار دانش آموز ایلامی
 مدیر کل آموزش و پرورش ایلام نیز گفت: جشن روزه اولی ها ماه رمضان امسال برای ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان این استان برگزار شده است.
علی درویشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن ویژه دانش آموزانی بود که به سن تکلیف رسیده و در مناطق مختلف استان برگزار شده است.
وی تقویت بنیه مذهبی دانش آموزان و تشویق به انجام وظایف شرعی و دینی را از اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: این برنامه در مساجد و مدارس ابتدایی و متوسطه اول اعم از دخترانه و پسرانه برگزار شده است.
 وی همچنین به اجرای برنامه راهیان نور اشاره کرد و افزود: در این برنامه نیز ۱۴ هزار نفر بصورت مجازی شرکت داشته اند.
مدیر کل اموزش و پرورش ایلام با اشاره به اموزش کامل حضوری دانش اموزان گفت: تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش اموزان با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش اموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!