شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8412 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ |
116 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

ایسنا/گلستان رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان با اشاره به همراهی و فراهم کردن بستر توسعه دانش بنیان توسط فرماندار و مدیران شهرستان کلاله، گفت: کلاله پایلوت طرح “شهر دانش بنیان” استان گلستان می شود. ابراهیم شهبازی در دیدار هم اندیشی مدیران جهاددانشگاهی استان گلستان و مدیران شهرستان کلاله که با حضور مدیرکل راهبری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی […]

ایسنا/گلستان رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان با اشاره به همراهی و فراهم کردن بستر توسعه دانش بنیان توسط فرماندار و مدیران شهرستان کلاله، گفت: کلاله پایلوت طرح “شهر دانش بنیان” استان گلستان می شود.

ابراهیم شهبازی در دیدار هم اندیشی مدیران جهاددانشگاهی استان گلستان و مدیران شهرستان کلاله که با حضور مدیرکل راهبری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی کشور برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت های خود را همواره در مسیر توسعه کشور و با نگاه توسعه متوازن به میدان آورده و تلاش می کند بارهای بر زمین مانده انقلاب را به نحو مطلوبی برداشته و به سر منزل مقصود برساند. 

وی با بیان اینکه به دعوت و با درخواست فرماندار شهرستان کلاله برای همکاری های دوجانبه بین فرمانداری کلاله و جهاددانشگاهی استان گلستان در جلسات گذشته امکان سنجی همکاری مورد بررسی قرار گرفت، افزود: پس از بررسی درخواست ها و زمینه های پیشنهادی همکاری با توجه به عزم جدی فرماندار و مدیران شهرستان کلاله برای توسعه دانش بنیان تصمیمات خوبی در این حوزه اتخاذ شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه با نظر مساعد اداره راهبری معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی کشور جلسه امروز برای تدوین نقشه راه همکاری با شهرستان کلاله برگزار شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال و فراهم سازی بستر فعالیت های پژوهشی خاص و دانش بنیان شهرستان کلاله پایلوت طرح شهرستان دانش بنیان در استان گلستان می شود.

شهبازی از راه اندازی دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان استان گلستان در شهرستان کلاله خبر داد و گفت: این نخستین گام ابتدایی در این حوزه بوده و برنامه ویژه جهاددانشگاهی در عرصه دانش بنیان خدمات تخصصی در حوزه اسب ترکمن است.

وی ایجاد مرکز خدمات تخصصی اسب، ایجاد بانک ذخایر ژنتیک اسب اصیل ترکمن، مرکز به نژادی و کلونی سازی اسب ترکمن را از برنامه های آتی جهاددانشگاهی در حوزه پژوهشی شهرستان کلاله دانست و گفت: در صورت تداوم حمایت مدیران شهرستان کلاله و استاندار محترم و ایجاد ملزومات لازم و اختصاص بخشی از اعتبارات پژوهشی استان به کلاله این خدمات ملی در شهرستان کلاله به عنوان خدمات دانش بنیان از سوی جهاددانشگاهی با جدیدترین دانش روز عرضه خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان با اشاره به توافق جهت در اختیار گذاشتن مکان آموزشی به معاونت آموزش جهاددانشگاهی، تاکید کرد: مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی با رویکرد کارآفرینی نیز در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!