پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8417 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ |
106 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران، ویژه پروفسور اردشیر قوام‌زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود. به گزارش ادراک خبر، بیمارستان شریعتی، انجمن سرطان‌شناسی و خون‌شناسی پزشکی ایران دومین جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران جایزه ویژه پروفسور اردشیر قوام زاده را ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تالار شهید […]

جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران، ویژه پروفسور اردشیر قوام‌زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ادراک خبر، بیمارستان شریعتی، انجمن سرطان‌شناسی و خون‌شناسی پزشکی ایران دومین جشنواره تحقیقات سلول‌های بنیادی و خون‌ساز برتر ایران جایزه ویژه پروفسور اردشیر قوام زاده را ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار می‌کند.

این جشنواره با مشارکت استادان، محققان دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران این رشته در مراکز علمی معتبر، دانشجویان دانشگاه‌های ایران و کشورهای پارسی‌زبان همسایه برگزار می‌شود.

دکتر سحر توکلی دبیر اجرایی این جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره را نزدیک کردن مراکز پیوند سلول‌های بنیادی در ایران و منطقه، پاسخ بخشی به نیازهای واقعی کشور و حرکت در مسیر سند چشم انداز پیشرفت ایران دانست و افزود: این جشنواره در ایران به همت پروفسور اردشیر قوام زاده پایه‌گذاری شده است و انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی در زمینه دانش سلول‌های بنیادی و خون‌ساز و سلول درمانی را تقویت می‌کند.

وی افزود: دکتر مهرداد پاینده دبیر علمی این جشنواره پژوهشی است و محققان و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره، هم‌اکنون می‌توانند با ارسال پروپوزال‌های خود در این جشنواره شرکت کنند.

دکتر توکلی همچنین افزود: این جشنواره امسال با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، پژوهشکده سرطان معتمد که ریاست آن را آقای دکتر رامین صرامی برعهده دارد برگزار می‌شود و امیدواریم که با حمایت از طرح‌های برگزیده‌ای که موفق به کسب امتیاز عالی از هیئت داوران جشنواره شده‌اند، دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و تحقیقاتی کشور را به نحو شایسته‌ای در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند قرار دهیم.

مجموعه آثار جشنواره پایان‌نامه برتر ایران در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانه http://www.ismoh.org قرار می‌گیرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، افرادی که مایل به شرکت در این فراخوان می‌باشند، لازم است یک خلاصه دو صفحه‌ای از اثر خود را آماده‌سازی کرده و از طریق ایمیل جشنواره به نشانی ismoh.congress@yahoo.com ارسال کنند.

همچنین شماره‌های زیر برای تماس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

۰۹۸۲۱۸۸۳۵۷۰۱۷

۰۹۸۹۱۶۵۶۵۲۶۶۳

۰۹۸۹۱۸۳۳۸۰۲۲۳

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!