سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8419 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ |
111 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از فردا به مدت دو روز می‌توانند نواقص مدارک خود را اصلاح کنند. به گزارش ادراک خبر، ثبت نام برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه اول اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir […]

داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از فردا به مدت دو روز می‌توانند نواقص مدارک خود را اصلاح کنند.

به گزارش ادراک خبر، ثبت نام برای شرکت در چهل و نهمین دوره آزمون دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه اول اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir آغاز شد.

آن دسته از داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مطابق دفترچه راهنمای آزمون مدارک خود را به طور کامل ارسال نکرده‌اند از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز دوشنبه ۱۹ اریبهشت به مدت دو روز فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون فوق ساعت هشت روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال می‌شود.

در این رابطه دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین تصمیمات شورای آموزش پزشکی درباره آزمون دستیاری پزشکی تاکید کرده بود: در نشست شورا مقرر شد با توجه به مشکلات داوطلبان و شلوغی‌های اسفند ماه، از دوره چهل و نهم، آزمون اردیبهشت ماه برگزار شود.

وی درباره قدیمی بودن برخی منابع آزمون دستیاری پزشکی و رای دیوان عدالت اداری در خصوص تغییر این منابع گفت: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر دو تا پنج سال یک بار باید تغییر کند، رای به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و رفع نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره ۴۹ تغییری نمی‌کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرده بود: به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد تعیین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!