جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8473 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ |
101 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی خبرگزاری فارس:‌ اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نتیجه بی کارنامه‌گی خود را دیدند و با رای مردم از قدرت خارج شدند. خروج اصلاح‌طلبان از قدرت حالا سبب شده که آنها به فکر برای بازآفرینی توان نیروهای سیاسی و افزایش سرمایه اجتماعی و بازنگری در فلسفه وجودی این جناح سیاسی بیفتند. سال‌های گذشته برخی از شخصیت‌ها […]

گروه سیاسی خبرگزاری فارس:‌ اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نتیجه بی کارنامه‌گی خود را دیدند و با رای مردم از قدرت خارج شدند. خروج اصلاح‌طلبان از قدرت حالا سبب شده که آنها به فکر برای بازآفرینی توان نیروهای سیاسی و افزایش سرمایه اجتماعی و بازنگری در فلسفه وجودی این جناح سیاسی بیفتند.

سال‌های گذشته برخی از شخصیت‌ها چون محمدرضا تاجیک بحثی را تحت عنوان «اصلاح طلبی بی اصلاح‌طلب» مطرح کرده بود و خواستار بازنگری در شخصیت‌ها و مسیر اصلاح‌طلبی بود.

خاتمی نیز یکی دوسالی است که به پشتوانه حزب اتحاد ملت و چند شخصیت دیگر اصلاح‌طلب بحث اصلاح‌طلبی جامعه محور را در برابر اصلاح‌طلبی انتخابات محور که از سوی حزب کارگزاران نمایندگی می شود مطرح کرده است.

طبق اطلاع خبرنگار فارس، جلساتی هم اکنون با حضور بزرگان جریان اصلاحات همچون بهزاد نبوی، موسوی‌لاری، محمدرضا عارف و … برای آسیب‌شناسی جریان اصلاحات آغاز شده و قرار است در آن نواصلاح‌طلبی و همچنین بازگشت به هویت اصلاح‌طلبی مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد.

برخی از مجامع علمی و نخبگانی جریان اصلاحات نیز در این مسیر اطلاعات لازم را در اختیار این تیم قرار می‌دهند.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!