جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 85039 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ |
99 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد. به گزارش ادارک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا قزوه، نویسنده، شاعر و رئیس […]

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد.

به گزارش ادارک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا قزوه، نویسنده، شاعر و رئیس دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در متنی کوتاه، مدعی شد آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی، پس از جدایی او از تلویزیون، ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

قزوه نوشت، مهران مدیری، تنها یک روز پیش از صحبت‌هایش در واکنش به فوت مهسا امینی، مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است.

چندی پیش هم، ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده فصل پنجم دورهمی، در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود مهران مدیری دستمزدش را بابت تولید سری جدید این برنامه به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از تهیه‌کننده یا سازمان صداوسیما برای پخش یا عدم پخش ندارد.

مهران مدیری مجری سابق تلویزیون، درپی فوت مهسا امینی در ویدئویی با اعلام خداحافظی از تلویزیون، گفته بود پخش دورهمی را لغو می‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید