جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8512 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ |
98 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

کینتیکس، یک پلتفرم طراحی انیمیشن سه بعدی امروز اعلام کرد که ۱۱ میلیون دلار را در دور سرمایه گذاری دریافت کرده است. این شرکت، یک پلتفرم بدون کد ایجاد کرده که به سازندگان Web۳ و محتوا اجازه می‌دهد هر ویدئویی را به آواتار‌های متحرک سه بعدی تبدیل کنند. اکنون میلیون‌ها سازنده در سراسر جهان ممکن […]

کینتیکس، یک پلتفرم طراحی انیمیشن سه بعدی امروز اعلام کرد که ۱۱ میلیون دلار را در دور سرمایه گذاری دریافت کرده است. این شرکت، یک پلتفرم بدون کد ایجاد کرده که به سازندگان Web۳ و محتوا اجازه می‌دهد هر ویدئویی را به آواتار‌های متحرک سه بعدی تبدیل کنند. اکنون میلیون‌ها سازنده در سراسر جهان ممکن است با استفاده از این پلتفرم به آثار سه بعدی دسترسی داشته باشند.
براساس گزارش‌ها، هوش مصنوعی بدون کد، ایجاد مدل‌ها را بدون نیاز به افراد آموزش دیده امکان پذیر می‌کند. از آنجایی که در حال حاضر کمبود استعداد‌های علم داده در بازار وجود دارد، سازمان‌ها می‌توانند از این امر بسیار سود ببرند. ایجاد راه حل‌های منحصر به فرد هوش مصنوعی مستلزم نوشتن کد، پاک کردن داده ها، دسته بندی، ساختار داده‌ها، آموزش و اشکال زدایی مدل است.
مقاله‌ای که در فوربس منتشر شده تخمین می‌زند که ۸۳ درصد از سازمان‌ها هوش مصنوعی را در حال حاضر اولویت استراتژیک خود می‌دانند. تحقیقات لینکدین در سال ۲۰۲۰ نشان داد که تقاضا برای هوش مصنوعی در آمریکا ۷۴ درصد افزایش یافته است.
مزایای یک پلتفرم بدون کد و مبتنی بر هوش مصنوعی
با پلتفرم کینتیکس، همه می‌توانند قالب‌های ویدئویی، انیمیشن‌های سه بعدی کاملاً برجسته را برای اشتراک‌گذاری و ادغام در جهان‌های مجازی تولید کنند. این قابلیت باعث می‌شود به جای محتوایی که برای مصرف توسط رسانه‌ها و سازمان‌های تبلیغاتی ایجاد می‌شود، عمدتاً توسط کاربر (UGC) تولید شود.
با توجه به رشد سریع دنیای مجازی، تقاضا پلتفرم‌های ساده برای ایجاد محتوای سه بعدی و کسب درآمد از آن وجود دارد. اینجاست که فناوری بدون کد مبتنی بر هوش مصنوعی Kinetix وارد می‌شود. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که به سازندگان اجازه می‌دهد قطعه‌هایی از ویدئو را آپلود کنند، محتواهایی را از کتابخانه Kinetix که شامل محتواهایی مانند Adobe Mixamo و Ready Player Me می‌شود، انتخاب کنند.

کینتیکس، محتوای تولید شده توسط کاربر را در Web۲ و Web۳ به همراه The Sandbox و Zepeto تقویت می‌کند. این امر تعامل را در فضای متاورس افزایش می‌دهد و منجر به تولد انواع جدیدی از بازی‌ها و تجربیات UGC می‌شود. اکنون همه می‌توانند به راحتی کنسرت و بازی‌های ویدیوئی را برای محیط‌های مجازی با Kinetix بسازند.
دور اولیه ۱۱ میلیون دلاری Kinetix توسط آدام غباره، بنیانگذار Top Harvest Capital و مدیر سابق Google و Google Ventures رهبری شد. به گفته سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل The Sandbox، وعده فناوری Kinetex این است که امکان توسعه انیمیشن‌های پیشرفته برای آواتار‌ها را از هر گونه فیلمبرداری فراهم کند و به تعریف آینده بیان دیجیتال و کسب درآمد از آن در Web۳ کمک کند.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید