جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8514 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ |
86 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

برنامه‌هایی برای ساخت یک هتل فضایی جدید با فضای داخلی مجلل و مناظر خیره‌کننده از کهکشان فاش شده است که قرار است در سال ۲۰۲۵ افتتاح شود. شرکت Orbital Assembly، یک شرکت فضایی مستقر در ایالات متحده است که در حال پیاده سازی این ایده است. گفته می‌شود این هتل فضایی شامل چندین واحد است. […]

برنامه‌هایی برای ساخت یک هتل فضایی جدید با فضای داخلی مجلل و مناظر خیره‌کننده از کهکشان فاش شده است که قرار است در سال ۲۰۲۵ افتتاح شود.
شرکت Orbital Assembly، یک شرکت فضایی مستقر در ایالات متحده است که در حال پیاده سازی این ایده است. گفته می‌شود این هتل فضایی شامل چندین واحد است. هدف این شرکت راه اندازی یک فضای اداری با یک مجتمع تجاری است که پذیرای گردشگران نیز باشد.
این شرکت امیدوار است دو ایستگاه فضایی را به نام‌های ایستگاه وویجر و ایستگاه پایونیر راه اندازی کند. ایستگاه پایونیر می‌تواند تنها در سه سال به بهره برداری برسد و تا ۲۸ نفر را در خود جای دهد و ایستگاه وویجر که قرار است در سال ۲۰۲۷ افتتاح شود، تا ۴۰۰ نفر را در یک زمان در خود جای می‌دهد.
تصاویر فضای داخلی منتشر شده، نشانگر یک هتل مجلل با سالن بدنسازی، لابی و رستوران‌های زیبا است.
اخیراً، ریچارد برانسون بنیانگذار ویرجین و همچنین ویلیام شتنر بازیگر فیلم Star Trek به فضا رفتند. در واقع سفر فضایی مدت‌ها است که برای همه ثروتمندان قابل دسترس است.

تیم آلاتوری، مدیرعامل Orbital Assembly گفت: “ما این فرصت را خواهیم داشت که مردم را به تجربه گسترده‌تر و سریع‌تر فضا بپردازیم. فضای اداری و تحقیقاتی در هر دو ایستگاه اجاره خواهد شد. ”
این شرکت در تلاش است تا هزینه‌ها را کاهش دهد تا ورود به فضا برای همه قابل دسترس باشد. موانع دیگری که باید بر آن غلبه کرد، تعیین میزان گرانش مصنوعی مورد نیاز و مقابله با قرار گرفتن در معرض تشعشعات فضایی و همچنین سایر پروتکل‌های ایمنی است. بر اساس گزارش ها، برنامه‌های فعلی نشان می‌دهد که گردشگران بیش از دو هفته اقامت نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید