سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8542 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ |
83 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – طوفان توئیتری هواداران پرسپولیس در مورد پرونده گل گهر حسابی سرو صدا کرد و رئیس کمیته استیناف هم گفته تا آخر لیگ!حکم این پرونده را اعلام می کنیم. در همین رابطه یکی از نزدیکان پرسپولیس به همکار ما گفت: در پرونده های […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

طوفان توئیتری هواداران پرسپولیس در مورد پرونده گل گهر حسابی سرو صدا کرد و رئیس کمیته استیناف هم گفته تا آخر لیگ!حکم این پرونده را اعلام می کنیم. در همین رابطه یکی از نزدیکان پرسپولیس به همکار ما گفت: در پرونده های این چنینی هیچ وقت از تیمها امتیاز کم نمی کنند و اگر امتیازی هم کم شود ،به رقبا امتیاز اضافه نمی شود اما من شنیده ام که حکم کمیته انضباطی بر می گردد و فاصله پرسپولیس و استقلال در جدول به دو امتیاز می رسد.

اگر قرار به صدور حکم در این زمینه باشد قاعدتا این کار باید زودتر انجام شود تا به هفته های پایانی نکشد اما صالحی رئیس کمته استیناف گفته این حکم تا آخر لیگ اعلام می شود. طبعا اگر حکم جدید به سود گل گهر باشد، صدای اعتراض استقلالی ها به هوا بلند می شود. آنها می گویند حکم صادر شده و دیگر عوض نمی شود. البته از فحوای حرفهای کامرانی فر هم چنین برمی آید که رای قبلی توسط استیناف تائید شود اما بهرحال پرسپولیسی ها چه در فضای مجازی و چه به خاطر حکم استیناف به شدت امیدوارند تا حکم جدید به سود گل گهر باشد و در نهایت فاصله آنها با استقلال در جدول رده بندی به دو امتیاز برسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!