جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8548 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ |
93 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه ما منکر گرانی کالاها و اجناس نیستیم افزود:مسوولان باید برای گرانی چاره اندیشی کنند و از دستگاه‌های ذیربط نظارتی انتظار می رود با گران فروشی برخورد کرده و قیمت کالاهای اساسی را  کنترل کنند. وی با بیان […]

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه ما منکر گرانی کالاها و اجناس نیستیم افزود:مسوولان باید برای گرانی چاره اندیشی کنند و از دستگاه‌های ذیربط نظارتی انتظار می رود با گران فروشی برخورد کرده و قیمت کالاهای اساسی را  کنترل کنند.
وی با بیان اینکه قیمت کالاها در سال های اخیر ۵۰ برابر شده است گفت: مردم اگر بدانند مسوولان برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی تلاش می‌کنند آنها نیز می پذیرند لذا مردم توقع دارند که مسوولان جلوی این مشکلات را بگیرند.
حجت‌الاسلام نجیبی افزود: در چند روز اخیر شاهد جسارت آل سعود خبیث به کشور و مردم ایران بودیم و برخی از افراد ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری  باید مراقب باشیم و در مسائل کشور صدای ما در راستای اهداف دشمنان نباشد.
وی ادامه داد: اگر مطالبه گری از سوی مردم صورت می گیرد  نباید این مطالبه گری به نفع دشمن باشد.
خطیب جمعه آبادان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری جهان در آستانه یک نظم جدید است و نظام تک قطبی از عالم برچیده می شود و قدرت های جدید منطقه ای ظهور پیدا می‌کند و ایران یکی از این قدرت های جدید خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!