جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8561 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
99 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – ژوزه مورینیو که تیم تحت هدایتش در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا موفق شد به لطف گل دقیقه ۱۱ تمی آبراهام با نتیجه ۱-۰ میهمان خود لسترسیتی را از پیش رو بردارد و با توجه به تساوی ۱-۱ در […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

ژوزه مورینیو که تیم تحت هدایتش در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا موفق شد به لطف گل دقیقه ۱۱ تمی آبراهام با نتیجه ۱-۰ میهمان خود لسترسیتی را از پیش رو بردارد و با توجه به تساوی ۱-۱ در دور رفت، جواز صعود به فینال را کسب کند، پس از این بازی گفت: «خیلی خسته‌ام، می‌خواهم به خانه بروم! این یک پیروزی خانوادگی است که با تلاش بازیکنان در داخل زمین و هواداران حاضر در ورزشگاه رقم خورد. بزرگ‌ترین دستاورد ما این همدلی و احساس خانواده بودن است که با هواداران‌مان ایجاد کرده‌ایم.»

وی افزود: «فکر می‌کنم عملکرد ما فوق‌العاده بود، دیگران ممکن است دیدگاه متفاوتی داشته باشند، اما وقتی دروازه‌بان شما در طول ۱۲۰ دقیقه مقابل یک تیم لیگ برتری با این همه کیفیت هجومی دو بار دروازه‌اش را نجات می‌دهد، به این معنی است که ما کارمان را به خوبی انجام داده‌ایم. بازیکنان ما شایسته حضور در فینال هستند، ما حالا سه بازی باقیمانده در سری A داریم که می‌خواهیم به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم. ما مسیر فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به فینال داشتیم و برای رسیدن به آن امتیازاتی را در سری A از دست دادیم، اما اکنون در فینال هستیم و می‌خواهیم برنده شویم.»

مورینیو که تبدیل به اولین مربی شد که با چهار تیم مختلف (پورتو، اینتر، منچستریونایتد و رم) حضور در فینال اروپایی را تجربه می‌کند، در ادامه اظهار داشت: «تأکید می‌کنم که ما در این بازی یک خانواده بودیم و من این تیم را اینگونه توصیف می‌کنم. آبراهام می‌تواند بهتر از این عمل کند و او خودش هم این را می‌داند! تامی بازیکن بزرگی است که پتانسیل بالایی دارد. من از تعریف و تمجید از او خودداری می‌کنم! او باید در هر بازی به این سختی کار کند، نه فقط زمانی که ما مقابل لاتزیو قرار می‌گیریم یا برای یک فینال اروپایی می‌جنگیم.»

آقای خاص همچنین در تمجید از کارلو آنچلوتی که موفق شد رئال مادرید را به شکلی دراماتیک به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، اظهار داشت: «اگر اجازه بدهید برای مربی که دوست من است، کارلتوی بزرگ، پیامی بدهم. بیا هر دو برویم و فینال‌ها را ببریم! رئال مادرید در قلب من است، من سفید، سفید، سفید (اشاره به رنگ پیراهن رئال مادرید) هستم.»

سرمربی ۵۹ ساله جالوروسی که پس از سوت پایان بازی نتوانست احساسات خود را کنترل کند و اشک در چشمانش حلقه زد، در این مورد هم اظهار داشت: «من بسیار احساساتی هستم. حضور در فینال لیگ کنفرانس اروپا برای ما مثل حضور در فینال لیگ قهرمانان است. وقتی در رم کار می‌کنید، در رم زندگی می‌کنید و در رم نفس می‌کشید، از این باشگاه نفس می‌گیرید چون باشگاه واقعیِ شهر است. ما موفق شدیم یک تیم خوب بسازیم که گام به گام رشد کرد تا بتوانیم یک تیم لیگ برتری را شکست دهیم. من البته لحظات بزرگ‌تر از این را داشته‌ام، اما احساس من مهم نیست، بلکه احساس مردم و بازیکنانم مهمتر است.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!