جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8568 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
90 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی موحدی روز جمعه در سخنانی پیش از آغاز نماز جمعه در مصلی بوشهر بیان کرد: در ویرایش جدید آیین نامه رتبه بندی معلمان دسترسی آنها به رتبه‌های تعریف شده بیشتر می‌شود و معلمان می‌توانند با ارتقای شایستگی خود به این طبقه‌ها دست یابند. وی با بیان اینکه احکام جدید معلمان […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی موحدی روز جمعه در سخنانی پیش از آغاز نماز جمعه در مصلی بوشهر بیان کرد: در ویرایش جدید آیین نامه رتبه بندی معلمان دسترسی آنها به رتبه‌های تعریف شده بیشتر می‌شود و معلمان می‌توانند با ارتقای شایستگی خود به این طبقه‌ها دست یابند.
وی با بیان اینکه احکام جدید معلمان بر این اساس از ۳۱ شهریور ماه ابلاغ می‌شود، افزود: در دولت انقلابی سیزدهم رتبه بندی معلمان از لایحه به قانون تبدیل شد و بودجه یکسال و نیمه نیز برای آن در نظر گرفته شد که نشان دهنده توجه این دولت به حل مشکلات فرهنگیان است.
موحدی در ارتباط با اجرای طرح‌های شهید سلیمانی و شهید خرازی در استان بوشهر گفت: در طرح شهید سلیمانی نهضت ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی شکل گرفته است که در قالب آن ۴۰ زمین چمن مصنوعی و ۴۰ سالن سرپوشیده در مدارس دخترانه مناطق محروم احداث می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بر اساس طرح شهید خرازی والدین دانش‌آموزان نیز می‌توانند همراه فرزندان خود از همه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش که در اختیار دانش آموزان است استفاده کنند. 
وی اظهار کرد: امروز تعامل بسیاری خوبی میان اداره کل آموزش و پرورش و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، ائمه جمعه و استانداری بوشهر برقرار شده است که با محوریت نماینده ولی فقیه در استان بوشهر فعالیت می‌کنیم.
موحدی گفت: امید می‌رود با استفاده از این تعامل خوب و سازنده بتوانیم برای حل کمبودهای آموزشی و ارتقای رتبه استان در این عرصه اقدام شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!