جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 85853 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ |
122 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر، میزان استقبال از فیلم‌های سینمایی اکران شده در کشورمان در شش ماه نخست سال جاری با فراز و فرود همراه بوده است. آمار‌ها نشان می‌دهد با بهبود فروش سینما‌ها در فصل تابستان، مجموع مخاطبان سینما طی ۶ ماه ابتدایی امسال، به ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید و سینماداران توانستند […]

به گزارش ادارک خبر، میزان استقبال از فیلم‌های سینمایی اکران شده در کشورمان در شش ماه نخست سال جاری با فراز و فرود همراه بوده است. آمار‌ها نشان می‌دهد با بهبود فروش سینما‌ها در فصل تابستان، مجموع مخاطبان سینما طی ۶ ماه ابتدایی امسال، به ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید و سینماداران توانستند فروش گیشه ۲۶۰ میلیارد تومانی را تجربه کنند. همچنین اعلام شد ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار مخاطب در بهار و ۴ میلیون و ۳۸۵ هزار مخاطب نیز در تابستان به سینما رفتند.

حالا با فرا رسیدن فصل پاییز  این امید می‌رود سینمای ایران یکی از بهترین و مناسب‌ترین فصل‌های بالقوه اکران را با موفقیت سپری کند. علاوه بر فیلم‌هایی که در حال اکران هستند از فردا چهارشنبه، نمایش سه فیلم «ملاقات خصوصی»، «گیج‌گاه» و «خط استوا» نیز آغاز می‌شود.

فیلم انفرادی ساخته سید مسعود اطیابی پیشتاز فروش در سینما‌های کشور است و تاکنون توانسته ۶۷،۴۰۹،۵۵۱،۳۵۰ تومان درآمد کسب کند. این فیلم تاکنون ۲،۰۸۴،۰۱۷ مخاطب داشته است.

سگ بند ساخته مهران احمدی نیز با جذب ۱،۲۷۴،۶۴۶ مخاطب به فروش ۴۰،۸۲۰،۶۴۱،۰۹۴ تومان دست یافته است.

علفزار ساخته کاظم دانشی هم با جذب ۵۸۷،۴۶۸ مخاطب گیشه ۲۰،۲۳۱،۵۷۳،۰۰۰ تومانی را تجربه کرد.

اما پدیده جدید سینمای ایران، انیمیشن پسر دلفینی است. فیلمی که تاکنون توانسته ۳۶۷،۲۵۵ مخاطب را به سینما بکشاند و ۹،۸۳۹،۸۹۸،۰۰۰ تومان فروش داشته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید